۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر فارس:

آمریکا همواره برای از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش می‌کند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶
فرمانده سپاه فجر استان فارس تاكيد دارد كه در حوزۀ مبانی هرگز با آمریکا به یک نقطه تلاقی نخواهیم رسید.
آمریکا همواره برای از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش می‌کند
به گزارش حافظ نیوز،سردار سرتيپ هاشم غياثي در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج شهرستان كازرون، گفت: ممکن است در حوزه‌های تاکتیک و راهبرد، مذاکره‌ای انجام شود اما عزت و شرافتمان اجازه نمی‌دهد تحت سلطه آمریکا باشیم آنها آموزه‌های اسلام را بر نمی‌تابند و تا زمانی که این گونه باشد آمریکا همواره برای از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه آمریکا به تعهدات خودش در برجام عمل نکرده است، گفت: اعتقاد به فرهنگ بسیجی رمز خروج از تنگناهای مختلف جنگ سخت و جنگ نرم است، انقلاب اسلامی به برکت فرهنگ بسیجی بر روی پای خودش ایستاده و تنها انقلابی که توانسته هویت و استقلال خودش رو حفظ کند انقلاب اسلامی ایران است.
او با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب اسلامی است، گفت: تشکیل سپاه پاسداران و بسیج از سوی امام خمینی (ره) متناسب با اهداف بلند مدت انقلاب اسلامی بوده است.
غياثي با بیان اینکه امنیت پایدار امروزِ کشور بخاطر مشارکت آحاد مردم در تشکل بسیج است، گفت: بسیج برای بسیاری از کشورها نظیر سوریه و عراق به یک الگو تبدیل شده است، جوانان با ارادۀ این کشورها با الهام گرفتن از بسیج در میدان های مقابله با دشمنان دین خدا حضور یافته‌اند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه نباید از دشمن اصلی انقلاب اسلامی غافل بشویم، گفت: بسیج همواره باید در راستای ارتقای آمادگی تلاش کند، آمریکا برای جبران ناکامی های گذشته‌اش و جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی چالش‌هایی را در مسیر انقلاب ایجاد کرده و می‌کند.

 
کد مطلب : ۱۵۰۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما