سومین مرکز جامع تکامل کودکان در استان فارس،شهرستان کازرون راه اندازی شد

16 شهريور 1395 ساعت 14:48

مرکز جامع تکامل کودکان با حضور قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان فارس سه شنبه در کازرون افتتاح وراه اندازی شد.


به گزارش حافظ نیوز،بندر برامکی رئیس مرکز بهداشت و درمان کازرون در آیین راه اندازی این مرکز گفت:این مرکز با هدف خدمات رسانی به کودکانی که نیازمند خدمات ویژه گفتار درمانی و کار درمانی هستند افتتاح شده است.
وی گفت: مرکز جامع تکامل کودکان علاوه بر شهرستان کازرون، شهرستان های ممسنی و رستم و بخشی از فراشبند را تحت پوشش قرار می دهد.
برامکی افزود: در خانه های بهداشتی روستایی ومراکز شهری پس از شناسایی کودکانی که نیازمند بازتوانی هستند به کارشناسان و پزشک متخصص دراین مرکز معرفی می شوند و پس از غربالگری توسط پزشکان برای خدمات رسانی در بخش هایی که نیاز باشد اقدام می کنند.
قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان فارس گفت:بعد از شیراز و مرودشت این سومین مرکز جامع تکامل کودکان در استان فارس است که باتوجه به آمادگی ووجود نیروهای مورد نیاز در کازرون راه اندازی شده است.
عبدالرسول همتی افزود:در شیراز بیش از دو هزار نفر از کودکان که نیاز بازتوانی در بخش های کار درمانی ، گفتار درمانی و سایر خدمات داشتند تحت پوشش قرار گرفتند . ساختمان این مرکز را مرکز بهداشت و درمان شهرستان کازرون در اختیار این مرکز قرار داده و تجهیزات آن از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.


کد مطلب: 15107

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/15107/سومین-مرکز-جامع-تکامل-کودکان-استان-فارس-شهرستان-کازرون-راه-اندازی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir