۰
plusresetminus
فرمانده سپاه لارستان

امسال برای نخستین بار اردوهای جهادی لارستان با رویکرد اشتغالزایی روستائیان برگزار می‌شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۶
فرمانده سپاه لارستان با بیان اینکه اردوهای جهادی می‌توانند در زمینه فعال کردن اقتصاد مقاومتی در روستاها و نقاط محروم موثر باشند گفت: امسال اردوهای جهادی این شهرستان با رویکرد اشتغالزایی روستائیان برگزار می‌شود.
امسال برای نخستین بار اردوهای جهادی لارستان با رویکرد اشتغالزایی روستائیان برگزار می‌شود
به گزارش حافظ نیوز،با بیان اینکه اردوهای جهادی می‌توانند در زمینه فعال کردن اقتصاد مقاومتی در روستاها و نقاط محروم موثر باشند، اظهارداشت: امسال برای نخستین بار اردوهای جهادی لارستان با رویکرد اشتغالزایی روستائیان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه اردوهای جهادی تنها نباید به ساخت و ساز و مسائل عمرانی روستاها منحصر باشد، گفت: گروه‌های جهادی لارستان امسال به دنبال ایجاد ساختارهایی برای اشتغالزایی روستائیان بودند و گام نخست آن در تابستان با همکاری جهاد کشاورزی برداشته شد.
فرمانده سپاه لارستان افزود: طرح ایجاد حوضچه‌های پرورش ماهی و میگو در یکی از روستاهای لارستان در حال انجام است که تداوم این حرکت و همکاری دیگر سازمان‌ها رویکرد اردوهای جهادی را تغییر می‌دهد و اقتصاد مقاومتی را به روستاهای این منطقه می‌برد.
جاهدی درباره دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خاطرنشان کرد: امسال صنایع تبدیلی با اولویت روغن کنجد در دستور کار سپاه لارستان قرار گرفته است که براساس آن باید 7 کارگاه راه‌اندازی شود.
وی با بیان اینکه تاکنون 2 نفر برای راه‌اندازی 2 کارگاه کوچک اقدام کردند، تصریح کرد: یک کارگاه متوسط نیز وجود دارد که بنا به مشکلاتی غیر فعال شده که راه‌اندازی مجدد آن سبب می‌شود که از نظر ظرفیت به حد مطلوب سهمیه تعیین شده برسیم.
جاهدی با بیان اینکه این کارگاه از نظر ظرفیت تولید 5 کارگاه را دارد، بیان کرد: با راه‌اندازی مجدد آن ظرفیت مناسبی برای تولید روغن کنجد با کیفیت فراهم می‌شود.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۱۵۱۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما