۰
plusresetminus
امام جمعه کازرون

دلیل حذف رشته پزشکی از دانشگاه آزاد کازرون بیان شود

تاریخ انتشارجمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲
امام‌ جمعه کازرون گفت: هر توطئه و جنایتی علیه بشریت و به‌ویژه مسلمانان اتفاق می‌افتد پشت پرده خود ردپایی از آل سعود دارد.
دلیل حذف رشته پزشکی از دانشگاه آزاد کازرون بیان شود
به گزارش حافظ نیوز،امام‌ جمعه کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه اگر امت اسلامی حقیقت حج را درک می‌کرد امروز به گرفتاری‌های که شجره خبیثه ملعونه آل سعود ایجاد کرده مبتلا نمی‌شد، اظهار داشت: حجاج ایرانی فلسفه حج را درک کرده که یکی از آنها برائت از مشرکین است.
خطیب نماز جمعه کازرون با بیان اینکه تمام جنایاتی که در جهان علیه بشریت در حال اتفاق است رژیم خبیث آل سعود در آن دست دارد، تصریح کرد: آنها دهن همه را با پول می‌بندند که نمونه آن حذف نام عربستان از فهرست کودک‌کش سازمان ملل بود.
خرسند با اشاره به تذکر دو هفته پیش به مسؤولان در رابطه با حذف رشته پزشکی از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی کازرون گفت: متأسفانه تاکنون به قول خود عمل‌ نکرده‌اند.
وی در ادامه اظهار داشت: رشته پزشکی از سال 1365 تاکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون وجود داشته است، این مسئله برای ما جای سؤال است چطور به خود اجازه می‌دهند که یک حق 30 ساله را به‌راحتی حذف و با احساسات مردم بازی کنند.
خرسند گفت: امروز به‌صورت جدی می‌خواهم اخطار بدهم که این مسئله را جبران کنند و تا قبل از مهرماه در بحث تکمیل ظرفیت ظلمی که به این شهرستان شده از طرف مسؤولین وزارت و وزیر بهداشت و همچنین مسؤولان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در دفتر مرکزی برطرف شود.
امام‌جمعه کازرون با بیان اینکه ما از این موضوع نمی‌گذریم، اظهار داشت: کازرون را به خاطر رشته پزشکی در کشور می‌شناسند و قطعاً مردم کازرون در قبال این مسئله ساکت نخواهند ماند.
خرسند در ادامه خاطرنشان کرد: اگر نواقص و شرایطی در مورد این رشته وجود دارد مسؤولان درصدد برطرف کردن آن باشند و نه اینکه یک امتیاز 30 ساله را از شهرستان بگیرید که با هیچ دلیل و منطقی قابل‌ قبول نیست.
امام‌ جمعه کازرون با بیان اینکه مردم در چنین شرایطی نمایندگان خود را امتحان می‌کنند که ببیند چطور مسائل مورد حساسیت را از مسؤولین شهرستان پیگیری می‌کنند از نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی خواست تا پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
در پایان امام‌جمعه کازرون ضمن گرامی داشت یاد مرحوم حاج محمد مرحمتی، وی را مشاوری امین برای امام‌جمعه، متدین، ساده‌زیست ولایت‌مدار دانست.
کد مطلب : ۱۵۱۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما