۰
plusresetminus
مسؤول فرهنگی سپاه لارستان خبر داد

برگزاری یادواره شهید شاخص سال 95 لارستان

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۹
مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری یادواره شهید شاخص سال 95 این شهرستان در پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 25 یادواره شهدا در سطح لارستان برگزار شده است.
برگزاری یادواره شهید شاخص سال 95 لارستان
به گزارش حافظ نیوز،امین دل‌خسته عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: به‌منظور معرفی و گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی هرساله یک شهید به‌عنوان شهید شاخص انتخاب و یادواره‌ای برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بنا به تصمیم کمیته برنامه‌ریزی شهید قاسم افراسیابی‌زاده به‌عنوان شهید شاخص لارستان در سال 95 انتخاب شده است، افزود: به همین مناسبت ویژه‌برنامه‌ای پنجشنبه هفته جاری مصادف با هشتم مهرماه 95 در مقابل منزل این شهید والامقام با حضور خانواده شهید مدافع حرم از شهرستان جهرم شهید محمد استحکامی برگزار می‌شود.
مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه این یادواره به همت پایگاه مقاومت شهید اسلام‌پناه با مشارکت همگانی همسایه‌ها و بچه‌های محله شهید افراسیابی‌زاده برگزار می‌شود، تصریح کرد: رزمندگان، هم‌رزمان شهید و خانواده معظم شهدا به روایتگری خواهند پرداخت.
دل‌خسته بیان کرد: تا پایان سال نیز چهار یادواره شهدای محله در استقبال از یادواره سرداران و شهدای شهرستان لارستان که قرار است در اسفندماه جاری برگزار شود، اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: تاکنون 25 یادواره شهدا در سطح پایگاه، حوزه اقشار و محله توسط بسیجیان ولایتمدار لارستان برگزار شده است.
کد مطلب : ۱۵۲۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما