۰
plusresetminus

روزهای خوب فوتبال شیراز در راه است.../ از سومی شاگردان «ناظم الشریعه» در جام جهانی فوتسال و رویش «برق نوین» تا پدیده ای به نام «قشقایی» و قول فرمانده سپاه فارس برای احیای «فجر شهید سپاسی»

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۴
این روزها گویی بهار فوتبال شیراز مجددا از راه رسیده و روزهای خوبی را می توان برای دورنمای آن در نظر گرفت.
روزهای خوب فوتبال شیراز در راه است.../ از سومی شاگردان «ناظم الشریعه» در جام جهانی فوتسال و رویش «برق نوین» تا پدیده ای به نام «قشقایی» و قول فرمانده سپاه فارس برای احیای «فجر شهید سپاسی»
حافظ نیوز/ سرویس ورزشی در حدود یک دهه پیش، فوتبال شیراز در کشور برای خود اسم و رسمی داشت. از برق شیراز گرفته تا فجر شهید سپاسی هر کدام جز تیمهای مطرح لیگ برتر بودند و بارها یقه تیمهای پایتخت نشین را در ورزشگاه آزادی می گرفتند. دربی شیراز نیز حکایت خودش را داشت و هزاران هوادار شیرازی که حافظیه را به رنگ زرد و نارنجی در می آوردند و تا مدتها برای همدیگر کری می خواندند.
اما خزان فوتبال شیراز نیز سرانجام از راه رسید و با اعلام انصراف وزارت نیرو از تیمداری، برق شیراز زودتر از آنچه که تصور میشد به لیگ دسته یک و سپس لیگ های پایین تر سقوط کرد و فجر سپاسی نیز با سقوط از لیگ برتر و تشدید مشکلات مالی، در بازی های فرسایشی لیگ یک گرفتار شد تا خزان فوتبال شیراز دل هواداران تیمهای ریشه دار این شهر را به درد آورد.
این روزها اما گویی بهار فوتبال شیراز مجددا از راه رسیده و روزهای خوبی را می توان برای دورنمای آن در نظر گرفت.
نخست، «تیم فوتبال قشقایی شیراز» که همواره از حمایت طرفداران این ایل ریشه دار در سراسر ایران برخوردار است، تیم پرمدعا و پرستاره پرسپولیس را در حافظیه شکست داد تا نشان دهد عنوان پدیده برازنده این تیم است.

کار بزرگ محمد ناظم الشریعه و شاگردانش در کسب مقام سومی جام جهانی فوتسال که بهترین نتیجه کسب شده در تاریخ ورزش کشورمان در ورزشهای گروهی است، نشان داد ظرفیت های فوتبال شیراز بسیار فراتر از این حرفهاست و باید بر روی مربیان و بازیکنان شیرازی حساب ویژه تری باز کنیم.
Image result for ‫ناظم الشریعه جام جهانی فوتسال‬‎
چراغ سوم را برق نوین شیراز برافروخت؛ این تیم نوپا که با جذب بازیکن از سطح محلات شیراز و شهرستانهای اطراف کار خود را آغاز کرده و تداعی کننده نام بزرگ برق شیراز نیز هست، با شکست فجر سپاسی در جام حذفی حریف تیم فوتبال قشقایی شیراز شد تا نشان دهد کار اصولی و بنیادین در فوتبال، جواب می دهد.
و سرانجام، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده جدید سپاه فارس بارقه های امید در خصوص احیای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی را در دلهای هزاران هوادار پرشور شیرازی روشن کرد.
سردار غیاثی که خود سابقه مدیرعاملی باشگاه پاس تهران را نیز در کارنامه دارد شنبه این هفته در جمع اصحاب رسانه شیراز گفت: برای حمایت مالی و ساماندهی اوضاع تیم فجر شهید سپاسی عزم جدی داریم و برای فصل آینده، می توانیم به صورت جدی مدعی صعود به لیگ برتر باشیم.
Image result for ‫سردار غیاثی‬‎
اینها مواردیست که نشان می دهد پس از سپری شدن یک خزان سخت، می توان به روزهای بهاری فوتبال شیراز مجددا امیدوار بود.
نویسنده: کاظم فریدونی
کد مطلب : ۱۵۳۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما