۰
plusresetminus

استارت مجدد فجر از نقطه زیر صفر!/ آیا «شاغلام» می تواند روزهای خوب «فجر شهید سپاسی» را تکرار کند؟

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰
حال باید دید شاغلام می تواند روزهای خوب فجر را مجددا برای شیرازیها تکرار کند؟ قطعا این مسئله زمان بر است و نباید از شاغلام انتظار معجزه داشت اما باید به او اطمینان داشت و فرصت داد تا کارش را بکند.
شاغلام
شاغلام
حافظ نیوز/ سرویس ورزشی تماشاگران شیرازی به خوبی در خاطر دارند روزهایی که ورزشگاه حافظیه یکدست زردپوش می شد و هواداران تیم محبوب فجر شهید سپاسی، با غیرت و تعصبی مثال زدنی یک صدا فجر را در ورزشگاه حافظیه تشویق می کردند.
 از دربی معروف شیراز و کری های همیشگی زردپوشان و نارنجی پوشان گرفته تا بازی با تیم های بزرگ و متمول تهرانی در حافظیه، همه نوستالوژی های فراموش نشدنی فوتبال دوستان شیرازی است.
اما فجر این روزها برخلاف فصل قبل که تا یک قدمی صعود به لیگ برتر نیز پیش رفت، در این فصل حال و روز خوبی ندارد و در انتهای جدول لیگ ازادگان جا خوش کرده و گویی باید برای عدم سقوطش به دسته دو، دست به دعا برداریم که مبادا به سرنوشت برق شیراز دچار شود و یواش یواش مسئولان این باشگاه را به این فکربیاندازد که اصلا چه لزومی دارد تیمداری کنیم؟!
اما در میان خبرهای بدی که این روزها از باشگاه فجر به گوش می رسد، کورسوی امیدی وجود دارد و آن انتصاب غلام پیروانی مربی نام آشنای سالهای دور فجر به عنوان سرمربی جدید این تیم ریشه دار است.
آنها که فجر را می شناسند، می دانند نام شاغلام یعنی خلاصه همه افتخاراتی که فجر طی یک دهه گذشته کسب کرده است.
از حضور موفق در جام حذفی تا کسب عنوان بهترین تیم شهرستانی لیگ برتر و... حال باید دید شاغلام می تواند روزهای خوب فجر را مجددا برای شیرازیها تکرار کند؟ قطعا این مسئله زمان بر است و نباید از شاغلام انتظار معجزه داشت اما باید به او اطمینان داشت و فرصت داد تا کارش را بکند.
مسلما بنایی که طی چند سال ویران شده، یک شبه آباد نمی شود و تیمی که طی سالها، زیرساختهایش را از دست داده و از یک تیم بازیکن ساز به یک تیم خنثی و کم بنیه تبدیل شده مجددا در یک بازه زمانی کوتاه به اوج باز نمی گردد. دردناک است اما باید بدانیم فجر حالا حالاها برای آنکه تبدیل به یک تیم در حد و اندازه های لیگ برتر شود کار دارد و همین که بالاخره مسئولان تصمیم گرفته اند فجر را به سر و سامانی برسانند خود اتفاق مبارکی است.
پس بهتر است مسئولان فجر قدر شاغلام را بدانند و از همین روزهای اول انتصاب، از او انتظار معجزه نداشته باشند.
نویسنده: مصطفی مشفقیان
 
 
کد مطلب : ۱۵۵۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما