۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

دانشگاه های فارس اجازه ندهند آهنگ رشد علمی در استان کند شود/ ملت ما جنایت های بی شمار آمریکا را فراموش نخواهد کرد

تاریخ انتشارجمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۷
آیت الله ایمانی گفت: از دانشگاه های مختلف استان فارس می خواهم اجازه ندهند آهنگ رشد علمی در فارس کند شود و نسبت به گذشته دچار عقبگرد شویم.
امام جمعه شیراز
امام جمعه شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه های نمازجمعه امروز این شهر اظهار داشت: اگر کشور ما در رشد علم و دانش با کندی مواجه شود دیگر کشورها در این مسابقه عظیم جلو می افتند ونوعی وابستگی برای کشور ما ایجاد می کنند بنابراین نخبگان جامعه ما باید در بنیاد نخبگان شناسایی شوند و شرکت های دانش بنیان به رشد و بالندگی لازم در عرصه های مختلف برسند.
وی در ادامه گفت: از دانشگاه های مختلف استان فارس می خواهم اجازه ندهند آهنگ رشد علمی در فارس کند شود و نسبت به گذشته دچار عقبگرد شویم.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی پرونده سیاهی برای دو کشور استعمارگر جهان باز کرده است که یکی از آنها کشور بریتانیا است که در طول دویست سال استعمارش در ایران میلیون ها انسان بی گناه کشته شدند و دیگری قریب شش دهه حضور امریکا در این کشور است که این مدت نیز پر است از خیانت ها و جنایت های دولتهای مختلف این کشور در حق کشور و ملت ما.
آیت الله ایمانی در ادامه تصریح کرد: به همین دلیل است که ما هیچ گاه روز ملی مبارزه با استکبار را فراموش نمی کنیم و از یاد نمی بریم چراکه گرفتاری هایی که در طول تاریخ برای ملت ما به وجود آمده توسط این دو کشور ایجاد شده است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در انتهای سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه و اقدامات گروه های تروریستی در سوریه و بمباران مردم یمن افزود: امروز رژیم صهیونیستی که دشمن اصلی مسلمانان و بشریت است در یک حاشیه امن قرار گرفته و مسلمانان، به دست مسلمانان دیگر و با پول و نفت مسلمین کشته می شوند که اگر این مساله را به خوبی مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم، ردپای طراحی آمریکا و دیگر استعمارگران را پشت این مسائل به وضوح می بینیم.

 
کد مطلب : ۱۵۵۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما