۰
plusresetminus
به بهانه اظهارات اخیر رییس جمهور :

برجام افتخار چه کسی است؟

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹
تا چندی پیش در کلام دولتمردان سردار دیپلماسی و یگانه قهرمان گفتگو با دنیا جواد ظریف بود و دولت یازدهم نیز تمامی افتخارات برجام احتمالی را در قبضه خود داشت
برجام افتخار چه کسی است؟
حافظ نیوز/ تا چندی پیش در کلام دولتمردان سردار دیپلماسی و یگانه قهرمان گفتگو با دنیا جواد ظریف بود و دولت یازدهم نیز تمامی افتخارات برجام احتمالی را در قبضه خود داشت و گویی برجام جوابگوی تمامی مسائل و مشکلات کشور بود و در هر همایش و نشستی با پزشکان ، محیط زیست ، ایام محرم و عاشورا ، اعتیاد و کنسرت و بحران آب و ... و حتی در دفاع از وزرای پیشنهادی و کسب رأی اعتماد ، برای همه موارد برجام جواب می داد و همیشه هم با طعنه ای ، کنایه ای ، تشری مخالفان تندرو و دلواپس راهی جهنم می شدند .
اما با انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، گویی لحن رئیس جمهور روحانی با همیشه فرق کرده است.
وی طی روزهای گذشته با لحنی ملایم برجام را ثمره تأیید مجلس ، شورای امنیت و از همه مهمتر مورد تأیید امام و امت خواند و در آخر امر می گوید: حتی شورای نگهبان در این افتخار شریک است!
به راستی چه شده که روحانی حاضر شده افتخارات برجام را با همه قسمت کند و حتی آنها را در این قضیه شریک کند؟
با نظر به نتیجه انتخابات امریکا ، الان موقعیت خوبی است تا برجام گریبانگیر عده زیادی شده و اگر برجام ملغی شد و یا پاره شد، مقصرین واقعه همه نظام و ملت باشند و توپ در زمین خیلی ها افتاده باشد به جز کسانی که برای تصویب آن، آسمان ریسمان به هم بافته و نظام را در سه کنج و فشار مضاعف قرار دادند!
آیا حافظه تاریخی ملت سرنوشت برجام را در خردادماه ۹۶ به یاد خواهد آورد؟

نویسنده : سجاد زارع
کد مطلب : ۱۵۶۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما