۰
plusresetminus
مدیرکل راه‌آهن فارس عنوان کرد

از همکاری بخش خصوصی استقبال می کنیم /سود سرمایه گذاری تضمینی است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۹
مهرداد انصاری با اشاره به این‌که در حال حاضر شرایط ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در صنعت ریلی فراهم ‌شده که توسعه قطارهای گردشگری یکی از موارد آن است
از همکاری بخش خصوصی  استقبال می کنیم /سود سرمایه گذاری تضمینی است
به گزارش "حافظ نیوز" مهرداد انصاری با اشاره به این‌که در حال حاضر شرایط ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در صنعت ریلی فراهم ‌شده که توسعه قطارهای گردشگری یکی از موارد آن است، اظهار داشت: از شرکت‌هایی که حاضر به همکاری و سرمایه‌گذاری در زمینه قطار گردشگری باشند حمایت کرده و راه را برای این امر تسهیل خواهیم کرد.
وی افزود: همچنین از کسانی که در زمینه قطار حومه‌ای مایل به سرمایه‌گذاری هستند دعوت به همکاری می‌کنیم و یارانه‌هایی برای این منظور از سوی وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است.
انصاری در ادامه به چند مؤلفه اصلی اداره کل راه‌آهن استان فارس اشاره کرد و گفت: تمرکز و پیوسته‌سازی حمل‌ونقل در داخل شهر، ایجاد حمل‌ونقل حومه‌ای، محلی و برون‌شهری با توسعه شبکه ریلی را در فارس دنبال می‌کنیم.
وی افزود: در این راستا از کسانی که در حوزه زیربنایی و ناوگان حمل‌ونقل حاضر به سرمایه‌گذاری باشند، حمایت می‌کنیم.
مدیرکل راه‌آهن فارس در مورد تسهیلات ارائه‌شده به سرمایه‌گذاران این بخش نیز گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی به این بخش وارد شوند و در این زمینه دولت آسیب‌های ناشی از نوسانات بازار ارز را نیز پذیرفته است.
انصاری تضمین سود حاصل از حمل بار و مسافر را از سوی دولت برای سرمایه‌گذاران از دیگر ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در بخش راه‌آهن دانست و بیان کرد: این حمایت برای رسیدن افراد به سود خود در یک بازه زمانی مشخص است.

انتهای خبر/110
کد مطلب : ۱۵۶۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما