۰
plusresetminus
فرماندار شیراز اعلام کرد

ستاد شورای انتخابات به زودی تشکیل می شود / انتخابات الکترونیک هنوز در کما است/مطالبات انتخابات قبلی هنوز پرداخت نشده است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۰
فرماندار شیراز با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای انجام انتخابات را داریم تاکید کرد: برنامه ریزی های مختلفی در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات شورای شهر شیراز و ریاست جمهوری در شهرستان انجام شده است.
ستاد شورای انتخابات به زودی تشکیل می شود / انتخابات الکترونیک هنوز در کما است/مطالبات انتخابات قبلی هنوز پرداخت نشده است
به گزارش "حافظ نیوز" جلسه کارگاه آموزشی بخشداران و کارشناسان انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران وپنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری شیراز برگزار شد.
فرماندار شیراز گفت: با توجه به وضعیت بودجه‌ای و اعتبارات وزارت کشور، کار سختی را در انتخابات آتی پیش رو داریم.
حیدرعالیشوندی با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای انجام انتخابات را داریم تاکید کرد: برنامه ریزی های مختلفی در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات شورای شهر شیراز و ریاست جمهوری در شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: پیش بینی ما ثبت نام از حدود ۲۵۰۰ نفر کاندیدا برای حضور در انتخابات شورای شهر شیراز است که متناسب با این حجم نامزدها آمادگی کامل را داریم.
فرماندار شیراز تصریح کرد: تمامی زیرساخت ها در حال مهیا شدن است و سالن ستاد انتخابات نیز به زودی تکمیل خواهد شد
عالیشوندی در خصوص برگزاری الکترونیکی انتخابات در شیراز نیز گفت: این آمادگی به طور کامل در شهرستان شیراز وجود دارد اما تاکنون در این خصوص صحبتی انجام نشده است.
وی افزود: بخشی از مطالبات فرمانداری‌ها هنوز پرداخت نشده است که با توجه به نزدیک شدن به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتظار می‌رود برای برگزاری بهتر انتخابات، این امر از سوی استانداری پیگیری شود.
سید یحیی هاشمی افزود: امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌ شده تمام عوامل برگزاری انتخابات باید به مدت 24 ساعت آموزش ببینند.
وی گفت: در این کارگاه یک‌روزه در سه قسمت مباحث مربوط به دو انتخابات پیش رو به‌صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در کنار آن به مسائل کلی نیز پرداخته می‌شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس خطاب به حاضران در جلسه گفت: با وجودی که زمان بسیاری تا برگزاری انتخابات مانده است و قصد اعلام رسمی نداریم، اما در عمل کار شروع شده است.
این کارگاه یک‌روزه با شرکت بخشداران و کارشناسان فرمانداری هفت شهرستان شیراز، سپیدان، خرامه، کوار، سروستان، فیروزآباد و مرودشت با هدف آشنایی آنان با مسائل مربوط به انتخابات در فرمانداری شیراز برگزار شد.
در این کارگاه تمام مسائل مربوط به پیش، حین و پس از انتخابات موردبحث و بررسی قرار گرفت و به نفرات شرکت‌کننده گواهی آموزشی اهدا شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس نیز در این نشست گفت: از 29 اسفندماه 1395 ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شروع می‌شود و بنا است پیش از این زمان، کارگاه‌های آموزشی را برای عوامل اجرایی برگزار کنیم.
انتهای خبر/110
کد مطلب : ۱۵۷۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما