۰
plusresetminus
با مشارکت همه مردم شیراز

طبخ آش صلواتی

تاریخ انتشارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸
مدیر مؤسسه فرهنگی امام هادی(ع) با اشاره به طبخ آش ۸۰ تنی نذری ۲۸ صفر در شیراز گفت: تمام هزینه‌های این كار از محل كمك‌های مردمی تأمین می‌شود و هیچ‌گونه اعتبار دولتی در كار نیست.
طبخ آش صلواتی
به گزارش "حافظ نیوز"،محمد اسدی، مدیر مؤسسه فرهنگی امام هادی(ع) شیراز امروز، ۵ آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به رسم ۱۴ ساله طبخ آش نذری همزمان با ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبر مكرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در این كلان‌شهر گفت: امسال نیز مانند سال گذشته ۸۰ تن آش نذری در شیراز طبخ می‌شود.
وی با اشاره به هزینه‌های این كار  افزود : هزینه های این آش از محل كمك‌های مردمی تأمین می‌شود و هیچ‌گونه اعتبار دولتی در كار نیست و  مردم عاشق و ولایت‌مدار استان فارس و حتی استان‌های همجوار در طبخ این آش مشاركت داشته‌اند.
مدیر موسسه امام هادی(ع) در خصوص حضور افراد در زمان طبخ آش نیز افزود: زمان دریافت کارت ورود به محل طبخ تا ساعت ۱۵ روز یکشنبه، ۷ آذرماه است.
اسدی با اشاره به زمان توزیع آش صلواتی نیز گفت: توزیع آش صلواتی از ساعت ۵ صبح ۲۸ صفر در پارک خلدبیرن آغاز می‌شود.
اسدی با بیان اینکه مجموعه خیریه‌ای در کنار این مؤسسه برای انجام دیگر کارها قرار دارد، گفت: هرکس تمایل دارد برای تأمین جهیزیه، کمک به درمان و... دیگر موارد کمک کند می‌تواند با حضور در آن مرکز کمک خود را ارائه کند بنابر این کمک به طبخ آش ۲۸ صفر ارتباطی با مجموعه خیریه ندارد و مردم نذورات خود را به این پخت اختصاص می‌دهند.

انتهای خبر/111
کد مطلب : ۱۵۷۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما