۰
plusresetminus
پازل جدید برای موضوعات جدید:

آیا محمود صادقی پروژه ای جدید است / پیدای پنهان دولت کجاست؟

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱
در سال‌های اخیر هرلحظه باید سؤال‌های متعددی را جواب داد و باید سؤال‌هایی را بی‌جواب گذاشت تا شاید جواب آن بعدها برای مردم آشکار شود. قطعاً گفتن برخی مطالب در هر زمان ضربه‌ای جبران‌ناپذیر را هم به بدنه‌ی اجتماعی و هم به بدنه‌ی تحلیل‌گر وارد می کند.
آیا محمود صادقی پروژه ای جدید است / پیدای پنهان دولت کجاست؟
"حافظ نیوز" / در سال‌های اخیر هرلحظه باید سؤال‌های متعددی را جواب داد و باید سؤال‌هایی را بی‌جواب گذاشت تا شاید جواب آن بعدها برای مردم آشکار شود. قطعاً گفتن برخی مطالب در هر زمان ضربه‌ای جبران‌ناپذیر را هم به بدنه‌ی اجتماعی و هم به بدنه‌ی تحلیل‌گر وارد می کند.
در قضایای جدید محمود صادقی و قطار و فیش حقوقی و برجام و هزار نکته ی دیگر می توان فضای پیش رو را با چند نکته  گره گشایی کرد.
الف: همزمانی این قضیه با فشار بر کابینه دولت که اکنون بیش از هر موقعیت دیگری بر پوست موز سیاست قدم برداشته است جای بسی تامل دارد. این موضوع همچون موضوع علی مطهری باید سرپوشی بر بقیه ماجرا ها همچون برای فیش های نجومی حقوقی  و استیضاح وزیر مسکن و اتفاقاتی از این دست باشد.
ب: مصونیت نمایندگان از قانون که در صورت ادامه روند  توسط محمود صادقی و پیروزی وی در این کارزار علنا قوه قضائیه از جایگاه خود کاسته و از این به بعد جسارت ها نسبت به قانون گریزی در بقیه نهادهای دیگر و به خصوص مصونیت های جایگاهی افزایش می یابد.
ج : داستانی که در بقیه پرونده ها نیز وجود دارد. کندی زمانی بررسی ها در سیستم قوه قضائیه و نداشتن سیستم جامع و مرتبط با شورای نگهبان جهت رد صلاحیت موارد این چنینی خود از نکته های قابل توجه است. چرا که در پرونده قاری معروف نیز همچنین اتفاقی افتادی و کندی پرونده باعث شد که در مدت اخیر باعث تغییر افکار عمومی شود و به نظام ضربه بخورد. اگر محمود صادقی پرونده شاکی خصوصی در دوران قبل از نمایندگی داشته است باید این مورد به شورای نگهبان ارجاء داده می شد تا نماینده خاطی به مجلس راه نیابد. یا در قضایای فیش های حقوقی که رهبر انقلاب دوباره نیز در چند روز اخیر نسبت به سرعت روند این موضوع مطالبه و توبیخ کردند.
آنچه در این سال‌ها از دولت چه در شهرستان‌ها چه در کلان دیده‌ایم چیزی جز کلمات حرف‌های سیاسی و نیز دشمن‌های فرضی نیست. دشمنی که درنهایت نه پیدا و نه پنهان است. برای دولتی ها همچون جنیان اشکار می شود و برای مردم ناپیداست. در نهایت باید گفت حرکت جدید محمود صادقی در پازلی است که برای انحراف افکار عمومی تعریف شده است.
اما سئوالاتی در این میان باقی مانده است که باید پرسیده شد :
چرا آقای لاریجانی رئیس مجلس در این قضیه ورود نکرده است تا جایی که گله های حجت الاسلام لاریجانی رئیس قوه ی قضائیه را در بر داشت؟
در پازل جدید قرار است چه قضیه ای مغفول بماند؟ برجام و آمدن ترامپ، قطار و استیضاح اخوندی
نمایندگان حامی صادقی به دنبال چه مصونیتی هستند؟
نویسنده : قاسم محمدی
انتهای خبر/110
 
 
کد مطلب : ۱۵۸۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما