۰
plusresetminus
شیراز میزبان می شود

پایتخت جوانان جهان اسلام

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۶
راسم افتتاحيه برنامه‌هاي شيراز پايتخت جوانان جهان اسلام، در محل ورزشگاه شهيد آيت‌الله دستغيب و با حضور مقامات بلندپايه ملي، 10 ديپلمات از سازمان كنفرانس اسلامي و مسئولان عالي‌رتبه استاني برگزار مي‌شود.
پایتخت جوانان جهان اسلام
 به گزارش "حافظ نیوز"  علی رضایی سه شنبه ۱۶ آذر در نشست خبری با توجه به نزدیک شدن به دهه اول ماه ژانويه و همزمان با ايام ولادت رسول مكرم اسلام از آغاز برنامه‌هاي پايتختي جوانان جهان اسلام طي يك مراسم رسمي و بين‌المللي خبر داد و گفت:  مراسم افتتاحيه برنامه‌هاي شيراز پايتخت جوانان جهان اسلام، در محل ورزشگاه شهيد آيت‌الله دستغيب و با حضور مقامات بلندپايه ملي، 10 ديپلمات از سازمان كنفرانس اسلامي و مسئولان عالي‌رتبه استاني برگزار مي‌شود.
 
وي با اشاره به تمهيدات انديشيده شده براي اجراي برنامه‌هاي مختلف در مدت يك‌سال آتي، گفت: يكي از برنامه‌هاي افتتاحيه افراشته شدن پرچم در محل پيش‌بيني شده مقابل آرامگاه حافظ و ورزشگاه حافظيه، است كه با توجه به نزديكي با دانشگاه، مراكز فرهنگي و هنري و ورزشي، بهترين نقطه مورد نظر تشخيص داده شد.
معاون ورزش و جوانان استان فارس با اعلام حضور اسكندروف، رئيس مجمع جوانان سازمان كنفرانس اسلامي در برنامه‌هاي افتتاحيه، آغاز مرحله اجرايي احداث كمپ رهبران جوان در شيراز را يكي ديگر از برنامه‌ها عنوان و اضافه كرد: در موضوع همايش‌ها و برنامه‌هاي اصلي، 6 برنامه از سوي سازمان كنفرانس اسلامي با برنامه زمان‌بندي ارائه شده و 2 برنامه نيز توسط ما به اين مجموعه اضافه شده است.

وی در این باره افزود: برگزاري جشنواره هنرهاي زيبا و سومين جشنواره عكس شيراز، برنامه‌هاي پيشنهادي ما بود كه اجرايي خواهد شد و همايش بين‌المللي در پرتو ملاصدرا، دومين تورنومنت جوانان جهان اسلام، جشنواره مد و لباس سنتي، دومين جشنواره فيلم كوتاه، مسابقات قرآن جوانان جهان اسلام و جشن اختتاميه نيز از سوي سازمان مورد تاكيد قرار گرفته است.
 
رضائي خاطرنشان كرد: براساس اعلام سازمان كنفرانس اسلامي، برنامه زمان‌بندي همايش در پرتو ملاصدرا تحت عنوان متفكران آينده مسلمان، ارديبهشت ماه سال آينده اجرايي خواهد شد.
 
دبیر اجرای شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام با بيان اينكه برنامه تفریحی و ورزشی در تورنمنت جوانان وجود دارد، از حضور گروه سني 18 تا 35 سال، برابر اعلام سازمان كنفرانس اسلامي خبر داد و گفت: برگزاري اين تورنمنت هم براساس زمان‌بندي اعلامي و بعد از ماه مبارك رمضان سال آينده خواهد بود، گفت: ساير برنامه‌ها بايد در يك دوره زماني مشخص برگزار شود اما زمان‌بندي نهايي نشده است.

انتهای خبر/110
 
کد مطلب : ۱۵۸۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما