۰
plusresetminus
مدیر پروژه بهسازی؛

استانداردسازی ۴۷۸۷ تخت اورژانس بیمارستانی

تاریخ انتشارشنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۰
ابوذر عباسی گفت: طرح توسعه و استانداردسازی اورژانس های کشور، با تصویب تامین ۴۷۸۷ تخت تا پایان دولت یازدهم در سطح کشور در حال اجرا است.
استانداردسازی ۴۷۸۷ تخت اورژانس بیمارستانی
به گزارش "حافظ نیوز"،مدیر پروژه بهسازی، توسعه و استانداردسازی اورژانس های کشور، گفت: طرح توسعه و استانداردسازی اورژانس های کشور، با تصویب تامین ۴۷۸۷ تخت تا پایان دولت یازدهم در سطح کشور در حال اجرا است.
مهندس ابوذر عباسی با بیان اینکه این طرح از اواخر سال ۹۳ در سطح کشور آغاز شده است، افزود: یکی از اهداف طرح تحول نظام سلامت بهسازی، توسعه و استانداردسازی اورژانس های کشور است که با هدف بالا بردن خدمات اورژانسی با تفکیک فضاها و بخش های اورژانسی، ارتقاء کیفیت و افزایش ظرفیت فضای فیزیکی بخش های اورژانس با استاندارد کردن و اصلاح جریان حرکت بیمار و بهسازی، توسعه و استانداردسازی اورژانس های موجود در سطح کشور در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه با مطالعات صورت گرفته بر روی اورژانس های موجود بحث بهسازی و یا توسعه آنها اولویت بندی شده است افزود: تاکنون عملیات اجرایی ۱۷پروژه با افزایش و بهسازی ۲۶۰ تخت به اتمام رسیده است و طبق پیش بینی ها ۲۷ پروژه دیگر تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر پروژه بهسازی، توسعه و استانداردسازی اورژانس های کشور ادامه داد: این ۱۷ اورژانس در دانشگاه های آذربایجان غربی و شرقی، خراسان شمالی، سبزوار، یزد و لرستان تکمیل شده است.
عباسی در ادامه با بیان اینکه جامع ترین و حیاتی ترین خدمات مربوط به یک بیمارستان در بخش اورژانس صورت می گیرد گفت: طرح توسعه و استانداردسازی و بهسازی اورژانس های کشور با تصویب تحقق ۴۷۸۷ تخت در سطح کشور در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه بحث تامین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برای این بخش ها صورت گرفته است، گفت: بخش اورژانس یک واحد کامل و مستقل است و عملکردهای اصلی آن براساس استانداردهای جدید و جلد ششم کتاب بیمارستان ایمن(بخش اورژانس) شامل حوزه مشترک، فوریت، سرپایی و تحت نظر است.
انتهای خبر/111
کد مطلب : ۱۶۰۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما