۰
plusresetminus
حجت الاسلام معزی نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر:

خشکسالی به سازمان هلال احمر سرایت کرده است

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
حجت الاسلام معزی گفت: قصد بنده این نیست که بگویم دولت از عمد پول و اعتبار لازم را به سازمان هلال احمر نداده است اما ظاهرا از بد اقبالی ما، هم اکنون خشکسالی به این سازمان نیز سرایت کرده است!
خشکسالی به سازمان هلال احمر سرایت کرده است
به گزارش "حافظ نیوز" حجت الاسلام معزی نماینده محترم ولی فقیه در سازمان هلال احمر کشور در گفتگو با خبرنگار ما درباره مشکلات این سازمان در سال جاری گفت: در سال 93 بودجه این سازمان 700 میلیارد تومان بود که یک ریال هم به  هلال احمر تعلق نگرفت و در سال 94، از 400 میلیارد تومان مصوب تنها 100میلیارد تومان به این سازمان وارد شد.
وی در ادامه اظهار داشت:  قصد بنده این نیست که بگویم دولت از عمد پول و اعتبار لازم را به سازمان هلال احمر نداده است اما ظاهرا از بد اقبالی ما، هم  اکنون خشکسالی به این سازمان نیز سرایت کرده است!
نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر در ادامه با توجه به مشکلات فراگیر این سازمان در اقصی نقاط کشور تصریح کرد: بنده به  20 استان سفر کرده ام و در همه جلساتی که در استان های مختلف داشته ام، می توان به جرئت گفت خواسته های مسئولان استان های مختلف بسیار به یکدیگر شبیه بوده و وضع مالی موجود غیر قابل قبول و مورد گلایه کلیه استانهاست.
وی در ادامه ضمن اشاره به کمک های خیرین سلامت نیز خاطرنشان کرد: علیرغم همه مشکلات موجود، خیرین عرصه سلامت در کلیه استانها ازجمله فارس آستین همت بالا زده و تلاش می کنند شرایط را به نحو مطلوبی تغییر دهند و بنده از همه کسانی که با سرمایه و امکانات خود پایگاه های بین جاده ای احداث کرده اند تشکر می کنم.
حجت الاسلام معزی در ادامه، در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت مدیریتی سازمان هلال احمر در برخی شعب و استانها نیز گفت: ان شاءالله با جابجایی ها و تغییرات مدیریتی که اعمال خواهد شد، وضعیت سازمان بهتر خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر در انتها در پاسخ به خبرنگار "حافظ نیوز" پیرامون وضعیت استخدام داوطلبان هلال احمر نیز گفت: ما معتقدیم داوطلبان سازمان هلال احمر باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند اما متاسفانه قادر نیستیم که همه داوطلبان را استخدام کنیم به نحوی که در سال جاری، تنها امکان استخدام 500 نفر وجود دارد که البته اگر خیرین محترم بیش از گذشته در تجهیز این سازمان همت بگمارند، قطعا امکان افزایش این ظرفیت وجود دارد.
انتهای خبر/112
کد مطلب : ۱۶۰۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما