۱
plusresetminus
باز هم انشقاق و چند دستگی، باز هم مجمع نمایندگان استان فارس؛

هنگامی که برخی نمایندگان شیراز اصول اولیه دموکراسی را نمی پذیرند!

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴
لیست بلندبالایی از کاستی ها و طرح های اجرا نشده ملی در استان فارس را می توان عنوان کرد که همه آنها فقط به دلیل اختلاف در مجمع نمایندگان استان ابتر مانده و به جایی نرسیده است.
مجمع نمایندگان فارس
مجمع نمایندگان فارس
حافظ نیوز/ سرویس سیاسی یکی از دردهای کهنه و قدیمی استان فارس، چند دستگی و اختلاف در مجمع نمایندگان استان فارس بوده است. لیست بلندبالایی از کاستی ها و طرح های اجرا نشده ملی در استان فارس را می توان عنوان کرد که همه آنها فقط به دلیل اختلاف در مجمع نمایندگان استان ابتر مانده و به جایی نرسیده است.
برگزاری انتخابات مجلس در اسفند 94 و راهیابی نفرات جدید از استان به مجلس شورای اسلامی، این نوید را می داد که مجمع نمایندگان جدید استان به صورت متحد و یکپارچه عمل کنند اما...

هنگامی که برخی نمایندگان شیراز اصول اولیه دموکراسی را نمی پذیرند!
طبق عرف رایج در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا با نظر مجمع نمایندگان هر استان صورت می پذیرد و این مسئله، یک امر بدیهی و رایج در مجلس شورای اسلامی است.
بر همین اساس، 16 آذر ماه 95 مجمع نمایندگان استان فارس جهت انتخاب اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا با 17 نماینده از 18 نماینده فارس تشکیل جلسه داد. در این جلسه، برومندی، رضایی کوچی و جمالی به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان فارس انتخاب شدند.
انتخاب این سه نماینده با واکنش پارسایی نماینده شیراز همراه شد. وی که عضو مرکزی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای کشور است، به دلیل آنچه ابراز نگرانی تعدادی از دوستان و هم استانی ها از عدم انتخاب نفرات لیست امید خوانده و همچنین عدم رضایت برخی از نمایندگان از انتخابات، اعلام کرد که هيأت نظارت بر انتخابات شهر و روستا بر خلاف عرف رایج، طبق قانون اقدام به انتخاب ٣ نفر از نمايندگان خواهد نمود.
به عبارت صحیح تر، تنها دلیل بهرام پارسایی از این اقدام، عدم راهیابی دوستانش در لیست امید به هیات نظارت بر انتخابات است!
و اما در ادامه با تلاش پارسایی به عنوان عضو مرکزی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای کشور، انتخابات 16 آذر باطل شد و بدین ترتیب نخستین زبانه های آتش تفرقه در مجمع نمایندگان استان زبانه کشید!
و اما در ادامه طی چند روز گذشته فرج اله رجبی نماینده شیراز با انتشار حکمی در فضای مجازی خبر از عضویتش در هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان فارس داد!
کد مطلب : ۱۶۱۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
این اصلاح طلبان در....گو، تا زمانی حق را قبول دارند که به نفع خودشان باشد.