۰
plusresetminus
برنامه ریزی نامناسب بازی های لیگ

حال لیگ آشفته است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰
سعید فتاحی داور سابق فوتبال ایران که البته در بازی های مهمی هم هیچ گاه سوت نزده در اولین شروعش در برنامه ریزی دو شاهکار بزرگ از خود به جا گذاشت.
حال لیگ آشفته است
به گزارش "حافظ نیوز" سعید فتاحی یکشبه ره صدساله رفت و جانشین غلامرضا بهروانی شد که کوله باری از تجربه در فوتبال داشت. بهروان سال ها در سازمان لیگ برنامه های لیگ برتر را آماده می کرد و قبل از کنار رفتنش هم اعلام کرد که با کی روش تعامل خوبی دارد و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم تا سال 2018 برنامه هایش را به بهروان ارایه کرده بود و او هم برنامه لیگ را به او تا آن زمان ارایه کرد.
سعید فتاحی داور سابق فوتبال ایران که البته در بازی های مهمی هم هیچ گاه سوت نزده در اولین شروعش در برنامه ریزی دو شاهکار بزرگ از خود به جا گذاشت.
اولین شاهکار لغو دیدار ماشین سازی و سایپا در نیم فصل اول است! او ابتدا اعلام کرد که بازی روز پنجشنبه 9 دی ماه برگزار می شود اما وقتی مسئولان ماشین سازی مصاحبه کردند و گفتند در آن تاریخ به میدان نمی رویم زیرا فتاحی به ما گفته بوده بازی 20 دی ماه است! بنابراین مثل آب خوردن کمیته مسابقات سازمان لیگ خیلی راحت حرفش را پس گرفت و بازی به جای 9 دی در روز 19 دی برگزار خواهد شد. 
برگزاری این بازی در آن زمان حیرت انگیز است زیرا تیم ها با بازیکنان نیم فصل دوم! خود بازی نیم فصل اول را انجام می دهند. این مساله می تواند مورد اعتراض سایر باشگاه ها شود.

 
دومین شاهکار برنامه نویس جوان و کم تجربه مسابقات سازمان لیگ اعلام زمان دربی در روز 24 بهمن 95 است! به این ترتیب استقلال باید 5 روز بعد از بازی سنگین و حساس با تیم قدرتمند السد قطر در لیگ برتر به مصاف پرسپولیس حریف سنتی خود برود.
این در حالی است که در زمان ریاست بهروان به کمیته مسابقات سازمان لیگ همواره سعی می شد دو تیم قبل از دربی شرایط کاملا برابری داشته باشند و یعنی دو تیم قبل از دربی در یک روز به مصاف حریفان بروند اما این مرتبه شاهد آن هستیم که پرسپولیس باید استراحت کند و استقلال 5 روز قبل از دربی مسابقه ای انجام بدهد که شاید 120 دقیقه طول بکشد!
به راستی می توان انتظار داشت که مدیران باشگاه استقلال به این نوع برنامه ریزی که در آن منطق و حسابگری دیده نمی شود اعتراض نکنند؟ این در حالی است که پیش از این برانکو و منصوریان در حضور مهدی تاج در سازمان و در زمان ریاست بهروان بر سر تاریخ 28 بهمن ماه به توافق رسیده بودند. ظاهرا برای مسئول مسابقات سازمان لیگ حتی توافق ضمنی دو باشگاه نیز خیلی مهم نیست!
امیدواریم در ادامه نیم فصل دوم حداقل شاهد اجرای همین برنامه اعلام شده باشیم و مدام زمان و ساعت و روز مسابقات لیگ برتر تغییر نکند.
امیدواریم رئیس فدراسیون فوتبال با تامل بیشتری در انتخاب مدیرانش در فوتبال دقت کند.

انتهای خبر/110
کد مطلب : ۱۶۱۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما