۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

تحریم هایی که دشمن علیه کشور ما وضع کرده در طول تاریخ بی سابقه است/ هدف اصلی تحریمها و فتنه ها رویگردانی مردم از انقلاب است

تاریخ انتشارجمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲
آیت الله ایمانی گفت: آنچه در فتنه 88 دشمن دنبال آن بود شکستن دو اهرم قدرت بود یعنی قدرت ارتباط با خدا و معنویت و رابطه مردم با پروردگار عالم و دیگری حضور مردم به عنوان پشتوانه نظام.
آیت الله ایمانی
آیت الله ایمانی
به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: در انقلاب اسلامی دو عامل مایه قدرت و تداوم عزت و آبرومندی است، عامل اول عنایات حضرت احدیت و قدرت بی پایان او که از آغاز انقلاب تا به امروز موارد عدیده ای از این قدرت مشاهده شده و در دل تاریخ به ثبت رسیده و آنچه ثبت شده به مراتب کمتر از آن است که انجام گرفته است و نکته دوم حضور مومنین و وحدت کلمه مردم در کنار انقلاب اسلامی می باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: آنچه در فتنه 88 دشمن دنبال آن بود شکستن این دو اهرم قدرت بود یعنی قدرت ارتباط با خدا و معنویت و رابطه مردم با پروردگار عالم و دیگری حضور مردم به عنوان پشتوانه نظام.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در اداکه خاطرنشان کرد: در برخورد با عامل اول دیدیم چگونه مقدسات جامعه را مورد تمسخر قرار دادند و دوم اینکه مردم را از انقلاب و نظام جدا نمایند اما دیدیم در نهم دی چگونه مردم رابطه و پشتیبانی خود را با نظام اعلام نمودند و دفاع از مقدسات را سرلوحه کار و حرکت خودشان اعلام کردند.
آیت الله ایمانی در ادامه با اشاره به وضع تحریم ها علیه کشورمان گفت: در تداوم دو خطی که به آن اشاره شد، دشمن تحریم ها را از سال 88 به بعد توسعه داد و به تحریم های هوشمند رسید و در برابر انقلاب اسلامی ایران دست به تحریم هایی زد که خودشان گفتند نسبت به هیچ کشوری تا به امروز این تحریم ها اجرایی نشده و تصویب نگردیده است.
وی در تشریح چرایی وضع تحریم ها علیه ایران نیز گفت: این تحریم ها برای این وضع شد مردم از دین برگردند و به نظام پشت کنند و این ایده، همچنان دنبال می شود.
آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: ریشه همه مشکلات مسلمین غفلت است و آنچه جلوی صدای مسلمانان را می گیرد غفلت آنهاست و در تاریخ اسلام آنچه که امام حسن را به صلح وادار و امیرالمومنین را مجبور به پذیرش حکمیت کرد همین غفلت بود و امروز نیز اگر می خواهیم مقابل توطئه های دشمن بایستیم لازمه آن معنویت، بصیرت، وحدت کلمه، مقاومت و ایستادگی است.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: دانشگاه همواره مرکزی ضد استکبار بوده و باید مرکز ضد استکباری و پایگاه حمایت از انقلاب اسلامی باقی بماند و دانشگاه آن زمانی در تراز انقلاب اسلامی است که همراه با انقلاب اسلامی باشد.
 
کد مطلب : ۱۶۱۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما