۰
plusresetminus
مسکن مهر؛

طرح مسکن اجتماعی شعاری بیش نیست

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۶
حمید بنایی گفت: بنا به گفته رئیس جمهور تمامی واحدهای مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم آماده تحویل است.
طرح مسکن اجتماعی شعاری بیش نیست
به گزارش "حافظ نیوز"،حمید بنایی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اینکه از دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر، هزار و 800 واحد آن رو به اتمام است، اظهار داشت: بنا به گفته رئیس جمهور تمامی واحدهای مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم آماده تحویل است.
وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس به لزوم اجرای کامل تعهدات و تامین منابع لازم برای احداث واحد های جدید رای داده اند، افزود: با توجه به سرمایه گذاری خانواده ها در این راستا، نمایندگان به استمرار و تکمیل پروژه هایی که کلنگ آن زده شده رای موافق دادند و به همین جهت در برخی شهرهای جدید وام مسکن تا سقف 40 میلیون تومان افزایش یافته است.
بنایی ادامه داد: با وجود نبود متقاضی در برخی شهرها، نمایندگان با احداث واحد های جدید مسکن مهر مخالف هستند چرا که این امر به صلاح کشور نیست.
عضو کمیسیون عمران، جایگزینی مسکن اجتماعی به جای مسکن مهر را اقدامی نابه جا دانست و بیان کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم بخش اعظمی از واحد های مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده نشده بود و لذا جایگزینی مسکن اجتماعی به جای مسکن مهر شعاری بیش نیست.
وی با اشاره به وارد بودن تمامی ایرادات به مسکن مهر، خاطر نشان کرد: دولت یازدهم از همان ابتدا باید تمام همت خود را در جهت تحویل هر چه سریع تر این پروژه به کار می گرفت که متاسفانه این امر محقق نشده است.
انتهای خبر/111
 
کد مطلب : ۱۶۲۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما