۰
plusresetminus

کی‌روش از جلسه با تاج سر باز زده است/ کارلوس حقوقش را می‌خواهد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴
یک سایت خبری اماراتی به نقل از مهدی تاج مدعی شد که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای مذاکره با فدراسیون، خواستار حقوق معوقه‌اش شده و احتمال دارد تهران را برای همیشه ترک کند.
کی‌روش از جلسه با تاج سر باز زده است/ کارلوس حقوقش را می‌خواهد
به گزارش "حافظ نیوز"بحث استعفای کارلوس کی روش و مشکلاتش با برانکو ایوانکوویچ و فدراسیون فوتبال علاوه بر رسانه های داخلی، بازتاب بسیاری در رسانه های مختلف منطقه و دنیا داشته است. رسانه کشورهای عربی هنوز هم پیگیر این موضوع هستند و هر روز اخبار مختلفی را درباره وضعیت کارلوس کی روش منتشر می کنند.
سایت «ارم نیوز» امارات در گزارشی اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از مذاکره با فدراسیون فوتبال، خواستار حقوق معوقه اش شده است و نقل قولی از مهدی تاج و وزیر ورزش در این ارتباط آورده. نکته عجیب این گزارش بر تاکید و پافشاری کی روش برای ترک تیم ملی است.
این سایت نوشت: «کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که برای مذاکره جهت پایان مشکلات ایجاد شده، حقوق معوقه ۴ ماهه اش را پرداخت کنند. مهدی تاج در این ارتباط گفته است که کی روش از ما حقوق ۴ ماه گذشته اش را خواستار شده است و برای دومین روز پیاپی از حضور در فدراسیون برای برگزاری جلسه و بحث و بررسی خودداری کرده است. »
در ادامه این گزارش به نقل از یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال آمده است: «بعضی از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران اعتقاد دارند اصرار کی روش برای گرفتن پول و ادامه مذاکره با فدراسیون فوتبال یک پیام پنهان دارد؛ به این معنا که کی روش قصد دارد تهران را برای همیشه ترک کند. »
سایت ارم نیوز همچنین صحبتهای مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مبنی بر تلاش برای حل مشکلات ایجاد شده بین فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش را بازتاب داده است.
در این سایت، صحبتهای چند روز پیش کارلوس کی روش هم آورده شده است: «من هنوز بر استعفایم از سرمربیگری ایران اصرار دارم. برنامه فدراسیون فوتبال برای آماده سازی تیم ملی با من هماهنگ نشده است. فدراسیون ایران تا الان برنامه جدی و عملی برای آماده سازی تیم جهت رسیدن به جام جهانی روسیه انجام نداده است. »
انتهای خبر/111
کد مطلب : ۱۶۳۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما