۰
plusresetminus
آیا همه در برابر قانون یکسان اند؟

چه زمانی نوبت برادر رئیس جمهور می شود؟

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
واقعیت امروز جامعه ما این است که بانک‌های کشور در پرداخت تسهیلات به مردم آن‌چنان سخت‌گیری می‌کنند که گاهی مردم از دریافت وام اندک نیز منصرف می‌شوند این در حالی است که همین سیستم بانکی وام‌های کلان و بدون دریافت پشتوانه تضمینی را در اختیار افراد و یا بنگاه‌های خاص قرار داده و در قبال بازپس‌گیری آن نیز اقدامی انجام نمی‌دهند!
چه زمانی نوبت برادر رئیس جمهور می شود؟
به گزارش "حافظ نیوز"،واقعیت امروز جامعه ما این است که بانک‌های کشور در پرداخت تسهیلات به مردم آن‌چنان سخت‌گیری می‌کنند که گاهی مردم از دریافت وام اندک نیز منصرف می‌شوند این در حالی است که همین سیستم بانکی وام‌های کلان و بدون دریافت پشتوانه تضمینی را در اختیار افراد و یا بنگاه‌های خاص قرار داده و در قبال بازپس‌گیری آن نیز اقدامی انجام نمی‌دهند!
در این میان دولتمردان نقش ویژه‌ای را بازی می‌کنند به‌طوری‌که حمایت و یا حتی حفاظت از افراد خاص و ایجاد یک حریم امنیتی برای آنان دست آن‌ها را برای انجام هرگونه عملی باز می‌گذارد. یکی از آدم‌های خاص این روزهای دولت فریدون برادر رئیس‌جمهوری است. کسی که به گواهی اسناد و مدارک موجود در امور بسیاری دخالت داشته است.
رفاقت‌های این آقای خاص با برخی از دوستانش باعث شد تا آن‌ها به بالاترین مناصب پولی و مالی دسترسی داشته باشند و همین افراد تخلفات گسترده‌ای را در درون نظام بانکی کشور رقم بزنند. به‌طور مثال می‌توان به رستگار رئیس بانک ملت و مالامیر یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی اشاره کرد.
حال اسناد نشان می‌دهد که مالامیر با حسین فریدون ارتباط مالی داشته است. اسناد واریز پول، به حساب دختر حسین فریدون در لندن و کانادا وجود دارد که نشان‌دهنده ارتباطات مالی بین فریدون و مالامیری است.
ارتباط حسین فریدون با یکی دیگر از بدهکاران کلان بانکی نیز مشهود است به‌طوری‌که بنا بر گفته حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس، دانیال‌زاده چندی پیش یک واحد مسکونی را به ارزش 16 میلیارد تومان در میدان تجریش تهران به همسر حسین فریدون هدیه داده است.
اصرار حسین فریدون و اینکه توانسته افراد متخلفی هم چون صدقی را بر رأس یکی از مهم‌ترین منابع مالی قرار دهد نشان از میزان نفوذ او در درون بدنه دولت دارد.
باید توجه داشت که این موارد تنها بخشی از موضوعات مطرح‌شده در خصوص فریدون است و باید منتظر ابعاد تازه و البته پیچیده ماجرا نیز باشیم...
تهیه و تنظیم: سجاد زارع
کد مطلب : ۱۶۳۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما