۰
plusresetminus

جشنواره استعدادیابی حضور هزار دانش آموز در ورزشی استان فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۴
گفتنی است مراسم افتتاحیه جشنواره استعدادیابی ورزشی استان از ساعت 15 روز سه شنبه پنجم بهمن در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.
جشنواره استعدادیابی حضور هزار دانش آموز در ورزشی استان فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، در این نشست سید اسلام موسوی معاون توسعه امور ورزش گفت: با دستورالعمل و ابلاغ وزارت ورزش و جوانان قرار بر این شد که از امسال جشنواره استعدادیابی ورزشی در تمامی استانها برگزار شود که در استان فارس هم این  جشنواره فردا سه شنبه رسما کار خود را با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز خواهد کرد.
وی افزود: در این جشنواره با توجه به دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان و طرح آمایش سرزمین در رشته های کشتی،کبدی،اسکواش،تکواندو و اسکی نونهالان استان استعدادیابی خواهند شد که امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی از این جشنواره به دست آوریم.
سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزشهای همگانی و دبیر جشنواره هم با اشاره به اینکه وظیفه اجرای این جشنواره طبق دستور وزارت ورزش بر عهده هیات همگانی می باشد گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره تا کنون چندین جلسه برگزار کرده ایم و هماهنگی های لازم بین اداره کل ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش استان و هیات های مربوط صورت گرفته است تا جشنواره با کیفیت بالایی برگزار شود و نتایج مطلوبی داشته باشد.
وی افزود: این جشنواره اهدافی همچون کشف استعدادهای ورزشی پنهان به منظور پشتیبان سازی برای تیم های استانی و ملی، ایجاد انگیزه و رقابت بین هیات های ورزشی در جهت شناسایی و کشف استعدادها و کسب تجربه و بالابردن آمادگی نیروی انسانی متخصص را دارد.
عباس حاجی زاده معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس هم گفت: پیش از این استعدادیابی بصورت گلخانه ای انجام می شد و هر هیات به تنهایی اقدام به استعدادیابی می کرد که نتایج آن محدود بود اما با ورود وزارت ورزش و جوانان به استعدادیابی این موضوع به صورت علمی و سازمان یافته انجام خواهد شد و میتواند کمک فراوانی به خانواده ها و نونهالان علاقه مند به ورزش نماید.
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان شد: آموزش و پرورش استان فارس هم به عنوان یکی از پایه های اصلی در برگزاری این جشنواره همکاری دارد و تاکنون با انجام ثبت نام به صورت اینترنتی در سایت اداره آموزش و پرورش و ارسال بخشنامه به تمامی نواحی با حضور بیش از هزار دانش آموز در این جشنواره ، خود را آماده برگزاری مطلوب جشنواره استعدایابی کرده است.
گفتنی است مراسم افتتاحیه جشنواره استعدادیابی ورزشی استان از ساعت 15 روز سه شنبه پنجم بهمن در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار  خواهد شد.
انتهای خبر/111
 
 
کد مطلب : ۱۶۳۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما