۰
plusresetminus
حجت‌الاسلام رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز:

مسئولان قوه قضائیه در برابر تهمت ها ایستادگی کنند و در برابر مفسدان اقتصادی کوتاه نیایند

تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
امام جمعه موقت شیراز با تاکید بر این که حادثه پلاسکو باید مایه عبرت مهندسان و سازندگان شود، گفت: ساختمان‌های ما باید با مصالح مقاوم و عمر بلندمدت احداث شود.
رضوی اردکانی
رضوی اردکانی
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: آنچه در تهران رخ داد تلنگری بود که آتش‌نشانی در فارس و شیراز آمادگی خود را باید ارتقا دهد و از سویی لازم است ساختمان‌ها با مصالح مقاوم و به گونه‌ای احداث شود که عمر بلند‌مدت داشته باشند و وضعیت به گونه‌ای نباشد که با یک زلزله چهار ریشتری بافت فرسوده فرو بریزد.
وی افزود: لازم است با مشخص شدن واحدهای دارای ارزش میراثی در مابقی بافت قدیم شیراز اقدامات اساسی صورت پذیرد.
رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستور قاطع رهبری در مقابله با مفاسد اداری و اقتصادی، ادامه داد: این روزها تهمت‌ها و تخریب‌هایی متوجه قوه قضاییه شده اما مسئولان قوه قضاییه محکم بایستند و در مقابل مفاسد اقتصادی کوتاه نیایند و دست ویژه‌خواران را کوتاه کنند.
خطیب موقت نماز جمعه شیراز تصریح کرد: جناب رییس جمهور آمار اشتغال ایجاد شده را 700 هزار نفر اعلام می‌کنند که ای کاش به تفکیک استان‌ها اعلام کنند تا مردم ببینند کسانی که سر کار رفته‌اند چه کسانی هستند.
این مسؤول بیان کرد: رباخواری در بانک‌ها باید اتمام یابد تا تولید رونق پیدا کند که اگر بیکاری حل شود فساد و مواد مخدر نیز بسیار کمتر می‌شود که جوانی که اشتغال دارد به دنبال مفاسد نمی‌رود.
رضوی ابراز داشت: بعضی از فضاهای مجازی اعصاب مردم را دچار تردید می‌کنند چنانکه بحث پارازیت از ماهواره‌های ضد انقلاب وارد فضای مجازی شد و مسئولان صدا و سیما می‌گویند اشکالات به وجود آمده ارتباطی به پارازیت ندارد و به دلیل تغییر فرکانسها است و متخصصان دنبال قضیه هستند و تاکنون جز شایعه چیزی نبوده و برخی به دنبال آن هستند هر روز به گونه‌ای مردم را نگران کنند.
وی یادآور شد: از نیمه دوم این ماه آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران غاز می‌شود و به طور قطع مادران بهره‌مند از علم و دین بسیار بهتر می‌توانند فرزندانی صالح پرورش دهند تا آن مادرانی که وقت خود را به دنبال مسائل بیهوده تلف کنند.
کد مطلب : ۱۶۳۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما