۰
plusresetminus
به همت سازمان بسیج رصانه و صدا و سیمای مرکز فارس؛

برگزاری نخستین شب شعر «شهدای رسانه» در شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴
امیری نژاد مسئول بسیج رسانه این خبر را دردیدار جمعی ازاعضای این تشکل با مدیر کل صدا وسیمای فارس اعلام کرد و گفت: با هدف پاسداشت مقام و منزلت شهدای رسانه با همکاری صدا وسیما یاد و نام این عزیزان گرامی داشته می شود.
شب شعر شهدای رسانه
شب شعر شهدای رسانه
به گزارش "حافظ نیوز"  در این دیدار که سردار مینایی از پیشکسوتان و همسنگران رزمندگان و شهدا و عسلی مدیر مسئول روزنامه  عصر مردم نیز حضور داشتند سید تقی سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس با استقبال و آمادگی هرگونه همکاری برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی گفت: گرامیداشت شهدا، بزرگداشت و تجلیل عزیزانی که هستی خودرا در طبق اخلاص گذاشتند، پیمودن راهی است که رهبر فرزانه انقلاب آن را به ما نشان داد و فرموده اند تجلیل از شهدا کم از خود شهادت نیست.
وی افزود: شهدای ما در زمانی که با محدودیت های فراوان مواجه بودیم و امکانات ما در مقابل امکانات دشمن خیلی ناچیز بود با عزم راسخ و ایمان قوی به فرمان رهبر الهی به میدان آمدند و گرهها را باز کردند و از مشکلات نهراسیدند.
سید تقی سهرابی از شهید والامقام "  حسن تهرانی مقدم" که مبتکر و مخترع سلاح های موشکی بود یادکرد و گفت آن شهید عزیز هرگز به نبودن امکانات توجه نکرد و اگر می خواست به خاطر محدودیت ها و کمبودها دلسرد شود این کار عظیم به انجام نمی رسید. آن شهید والامقام و با ایمان به مدد الهی و با این باور که علیرغم همه محدودیت ها می توان کار را به انجام رسانید کمر همت بست و کار کرد که اکنون کشور را به مقتدرترین کشور منطقه در بعد سلاح های دوربرد و موشکی تبدیل کرده است.
مدیرکل صدا وسیمای فارس با اشاره به برخورداری از امکانات و ظرفیت های بالقوه در زمینه کار فرهنگی افزود: ما به لطف خدا و همت همکاران دارای امکانات فراوانی  هستیم در حالی که در زمان جنگ و دفاع مقدس با کمبود شدید وسایل ابتدایی مثل دوربین و بی سیم مواجه بودیم اما چون رزمندگان ما با ایمان به راه درست امام و توکل به خدا اقدام کردند پیروز شدیم وقطعا اگر در ابعاد اقتصادی و فرهنگی و دیگر زمینه ها هم مثل دفاع مقدس کار کنیم موفقیت ما تضمین شده خواهد بود.
سهرابی با اشاره به ساخت مستند ها ی فاخر در زمینه شهدا، آثار و زندگی آنان افزود:  شهدای رسانه هم چون شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم حق بزرگی به گردن ما دارند لازم است برای آن ها کارکنیم و حقیقت این است که شهدا به ما و کار ما نیاز ندارند این ما هستیم که به شهدا و کار فرهنگی برای شهدا نیازمندیم.
وی گفت: ما در موقعیت حساسی قرار داریم و می توانیم با پیمودن راه شهدا و بزرگداشت شهدا و معرفی شهدا به جامعه و نسل جوان، از پیچ های خطرناک عبور کنیم و برمشکلات فائق آییم.
در ادامه جلسه سردار مینایی ضمن تجلیل از شهدا به ویژه شهدای رسانه گفت: کار شهدای رسانه بسیار ارزشمند است، آن عزیزان خطر را به جان می خریدند و مجاهدت و ایثارگری رزمندگان، هنر و ایثار دیگران را نشان می دادند و برای تاریخ و ما ثبت و ضبط می کردند ولی خود دیده نمی شدند پس برماست که به نحو شایسته به معرفی آن عزیزان بپردازیم.
عسلی مدیر مسئول روزنامه عصر مردم هم به خدمات انجام شده اشاره کرد و گفت: شب شعر برای شهدای رسانه با همت شاعران عزیز انجام خواهد شد، لیک امکانات هم باید فراهم شود تا بتوانیم به نحو شایسته ای این کار ارزشمند را انجام دهیم.
امیر نژاد مسئول بسیج رسانه هم برای برگزاری شب شعری مناسب و در شأن شهدای رسانه اعلام آمادگی کرد وگفت: امیداورم بتوانیم با همت شاعران انقلابی استان که همیشه در صف مقدم مبارزات فرهنگی حضور داشته و دارند کاری شایسته و در خور این عزیزان و در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ارائه دهیم.
 
کد مطلب : ۱۶۴۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما