۰
plusresetminus
میلاد امیری نژاد مسئول سازمان بسیج رسانه فارس:

گروهی معدود و انگشت‌شمار نمی‌گذارند جریان آزاد خبری شکل گیرد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴
باید مسئولانی که عنوان پایتختی جوانان جهان اسلام را برای شیراز به ارمغان آورده اند بگویند منظور و مقصود آنها از اسلام چیست؟
گروهی معدود و انگشت‌شمار نمی‌گذارند جریان آزاد خبری شکل گیرد
به گزارش "حافظ نیوز" میلاد امیری نژاد مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس در گفتگو با فارس با اشاره به اعطای عنوان پایتخت ”جوانان جهان اسلام“ به شیراز و حواشی به وجود آمده در مراسم افتتاحیه آن گفت: عنوان پایتختی جوانان جهان اسلام الزاماتی دارد که اگر رعایت نشود، این عنوان تهی و پوچ خواهد بود.
وی در ادامه گفت: هم اکنون دو خط اصلی در جهان در حال تبلیغ اسلام هستند که یکی از آنها، اسلام ناب محمدی است ودیگری اسلام آمریکایی؛ حال باید مسئولانی که عنوان پایتختی جوانان جهان اسلام را برای شیراز به ارمغان آورده اند بگویند منظور و مقصود آنها از اسلام چیست؟ آیا آنها منادی اسلام آمریکایی خواهند بود که در آن از کنار هر اتفاق غیر فرهنگی می توان با تساهل و تسامح عبور کرد و یا اسلامی که منادی عدالت، آزادی و کرامت انسان هاست است و عدول از ارزشهای فرهنگی و اسلامی را بر نمی تابد.
مسئول سازمان بسیج رسانه فارس در ادامه ضمن اشاره به ترک مراسم همایش اعطای عنوان پایتختی جهان اسلام به شیراز از سوی دو تن از علمای شیراز گفت: اینکه خلاف شرعی در چنین مراسمی اتفاق بیفتد، مسئله و مشکل علمایی که این مجلس را ترک می کنند نیست بلکه ایراد اساسی، تفکر حاکم بر مسئولانی است که اقتضائات اسلام ناب محمدی را درنیافته اند و زمانی که با واکنش علما نیز مواجه می شوند، سعی می کنند از طریق ارتباطاتی که دارند مانع رسانه ای شدن این مسئله شوند.
امیری نژاد همچنین گفت: جریان شفاف و آزاد خبری دغدغه امروز جامعه ماست اما متاسفانه گروهی معدود و انگشت شمار که در برخی مناصب قرار گرفته اند، مانع انتشار آزاد حقایق برای مردم می شوند که البته این مسئله نیز از چشمان تیزبین افکار عمومی و رسانه ها پنهان نخواهد ماند. وی در ادامه با اشاره به جریان موجود در رسانه های خبری استان فارس افزود: هم اکنون خیل عظیمی از اصحاب رسانه، حریت و حرمت قلم را پاس می دارند و برای آگاهی مردم تلاش می کنند  اما انتظار مردم این است در برابر کسانی که به دنبال عدم نشر حقایق هستند، مواضع قاطعانه تری بگیرند.
کد مطلب : ۱۶۴۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما