یک نکته مهم در پایان بازی های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

به افتخار این پرسپولیس دوست داشتنی

19 بهمن 1395 ساعت 11:50

پرسپولیس بی شک تیم دوست داشتنی این روزهای فوتبال ایران است.


به گزارش "حافظ نیوز" سرویس ورزشی ساده بازی می کنند و روان. در همه پست ها برنامه دارند و می دانند چگونه باید حمله کنند، چگونه در زمین پخش شوند و چگونه باید جلوی ضد حملات را بگیرند و بازی را ببندند.
پرسپولیس بی شک تیم دوست داشتنی این روزهای فوتبال ایران است.
اینکه میان برانکو و کیروش چه می گذرد مهم نیست، اینکه کیروش می گوید بازیکنان پرسپولیس چند کیلو اضافه وزن دارند و به تیم ملی دعوت نمی شوند اهمیت ندارد، مهم این است که همین بازیکنان چاق و از دور خارج شده امروز در پایان هفته بیستم با 47 امتیاز در حالی در صدر جدول قرار دارند که با تیم دوم که تراکتورسازی تبریز هست قریب 9 امتیاز فاصله دارند و راه چندانی برای قهرمانی این فصل قرمزپوشان پایتخت باقی نماینده است.
اما فوتبال ساده و روان این روزهای پرسپولیس، نقطه عطفی در آشتی دادن فوتبال دوستانی است که طی این سالها با مستطیل سبز قهر کرده بودند. و دیگر به ورزشگاه ها نمی رفتند.
اما اینک هر بازی نسبت به بازی قبل، بر تماشاگران قرمز پوش افزوده می شود و هرچه به هفته های پایانی نزدیکتر می شویم، انگار دیگر در سکوی دوم ورزشگاه آزادی نیز به سختی می توان جایی پیدا کرد.
این روزها، برنده جنگ کیروش و برانکو مهم نیست؛ بلکه مهم بازی دوست داشتنی پرسپولیس است که حال تماشاگران را خوب می کند و همین برای احوالات این روزهای فوتبال ما و تماشاگران انبوهش کافیست.

نویسنده: کاظم فریدونی
 
 


کد مطلب: 16418

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/16418/افتخار-این-پرسپولیس-دوست-داشتنی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir