۰
plusresetminus
به بهانه دربی هشتادوچهارم و برد پرحرف و حدیث استقلال برابر پرسپولیس؛

یک اتفاق باور نکردنی!

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۷
شاید تنها یک هوادار دو آتشه استقلال می توانست حدس بزند آبی پوشان در نیمه اول بازی، سه بار دروازه پرسپولیس را باز کنند آن هم پرسپولیسی که تا قبل از این بازی با فاصله 9 امتیازی در صدر جدول بود...
دربی 84
دربی 84
حافظ نیوز/ سرویس ورزشی دربی 84 پایتخت میان دو تیم قرمزپوش و آبی پوش پایتخت، با نتیجه و اتفاقات باورنکردنی بسیاری همراه بود.
شاید تنها یک هوادار دو آتشه استقلال می توانست حدس بزند آبی پوشان در نیمه اول بازی، سه بار دروازه پرسپولیس را باز کنند آن هم پرسپولیسی که تا قبل از این بازی با فاصله 9 امتیازی در صدر جدول بود.
اما بازی جسورانه آبی ها، دفاع هوشمندانه و حملات پرتعداد آنها سبب شد دروازه پرسپولیس و بیرانوند که تا پیش از این، یکی از بهترین دروازه بان های لیگ لقب گرفته بود و عملکرد فوق العاده ای نیز داشت 3 بار در نیمه اول باز شود تا در ادامه، یاران برانکو دست به یک بازی احساسی و مستقیم با اتکا به سانترهای هوایی بزنند.
در دربی هشتاد و چهارم، یک ستاره در قلب دفاع استقلال هم وجود داشت که اکثر ضربات سر را به درستی زد و نقشه قرمزپوشان که بیشتر مبتنی بر سانتر از جناحین بود را بی اثر کرد؛ پادوانی مدافع برزیلی استقلال برنده بی چون و چرای نبردهای هوایی دربی بود که تقریبا پیروزی مطلق را برای خط دفاع استقلال به ارمغان آورد.

علی رضا منصوریان نیز که پیش بینی می شد با شکست سنگین در این بازی، جایگاهش را دوباره متزلزل ببیند و حتی در آستانه برکناری قرار بگیرد، با این برد نه تنها جایگاهش را بر روی نیمکت آبی ها مستحکم کرد بلکه به لیگ برتر نیز جان دوباره ای بخشید و از امروز، باید استقلال را یکی از مدعیان جدی کسب قهرمانی به حساب آورد. در هر حال، دربی 84 با حواشی و درگیری های آخر بازی و اتفاقات پیش بینی نشده اش، با به ثمر نشستن 5 گل برای تماشاگران فوتبال به یک بازی خاطره انگیز تبدیل و درس عبرتی شد برای قرمزپوشان پایتخت که دیگر در باد صدرنشینی مطلق و بازی خوب و روان هفته های پیش خود نخوابند. حال پرسپولیس پس از دربی باورنکردنی پایتخت با یک بحران روبرو شده است؛ آیا برانکو این تیم را برای ادامه راه قهرمانی از نو خواهد ساخت؟    
نویسنده: کاظم فریدونی
 
کد مطلب : ۱۶۴۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما