۰
plusresetminus
به همت سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

نخستین جام فوتسال یادواره «مدافعان حرم» در شیراز برگزار می شود

تاریخ انتشارجمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۰
اصحاب رسانه شیراز نیز در این دوره از مسابقات با حمایت سازمان بسیج رسانه فارس به سرپرستی هادی بستام و سرمربی گری محمد شیرزاد حضور خواهند یافت.
جام فوتسال یادواره مدافعان حرم
جام فوتسال یادواره مدافعان حرم
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از "روابط عمومی سازمان بسیج رسانه فارس" کریمی مسئول برگزاری نخستین جام فوتسال یادواره مدافعان حرم در شیراز صبح امروز در نشست خبری این مسابقات گفت: افتتاحیه این مسابقات از دهم در سالن شهید ابوالفتحی نیروی انتظامی با حضور ۱۶ تیم آغاز و در ۲۳ اسفندماه به پایان می رسد.
وی در ادامه گفت: دو تیم قطع عضو جانبازان و معلولین و تیم فاطمیون که متشکل از برادران محترم مدافع حرم از کشور افغانستان می باشد دو تیم ویژه حاضر در مسابقات هستند و مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود.
کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: بیمه ایران به همراه شرکت مالی تجاری "رزمی" اسپانسر و حامی مالی این یادواره هستند و صداوسیمای فارس و معاونت فرهنگی شهرداری شیراز به صورت رسمی مسئولیت تبلیغ این مسابقات را بر عهده دارند.
سرهنگ محبی فرمانده ناحیه سپاه ثارالله شیراز نیز در این نشست خبری گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، ایجاد نشاط و شادابی و افزایش تندرستی و ایجاد انگیزه بین کارکنان سازمانها و ارگانهای مختلف است.
همچنین خاطرنشان می شود اصحاب رسانه شیراز نیز در این دوره از مسابقات با حمایت سازمان بسیج رسانه فارس به سرپرستی هادی بستام و سرمربی گری محمد شیرزاد حضور خواهند یافت.
کد مطلب : ۱۶۵۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما