۰
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس خبر داد؛

برگزاری اولین جشنواره شعر شهدای هنر و رسانه در شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۴
میلاد امیری نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: جشنواره شعر شهدای هنر و رسانه با حضور شهید گمنام و شعر خوانی شاعران برجسته استانی برگزار می شود.
برگزاری اولین جشنواره شعر شهدای هنر و رسانه در شیراز
به گزارش "حافظ نیوز"میلاد امیری نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین جشنواره شعر شهدای هنر و رسانه با همکاری، سازمان بسیج هنرمندان، سازمان صدا و سیما مرکز فارس، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف این برنامه گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شعر، تولید آثار هنری در راستای معرفی شهدای مظلوم هنر و رسانه استان فارس به تمامی اهالی اصحاب هنر و رسانه است که شاعران و علاقمندان استان آثار خود را با محوریت معرفی شهدای رسانه و شهدای هنرمند استان به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند که در همین راستا بخشی از اطلاعات شهدای هنر و رسانه در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام در خدمت شاعران و علاقمندان قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس بیان داشت: این برنامه با حضور ویژه شاعران برجسته استان فارس و همچنین شاعران جوان استان فارس برگزار می‌شود.

امیری نژاد افزود: این برنامه قرار است با حضور پیکر شهید گمنام چهارشنبه یازدهم اسفندماه 95 همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در مرکز صداو سیما استان فارس سالن شهید رکنی با حضور خانواده های معزز شهدای هنرمند ورسانه استان فارس و تمامی اهالی هنر ورسانه استان فارس برگزار شود.

وی ادامه خاطر نشان کرد :پس تکمیل اشعار شاعران و همچنین سایر موارد از جمله وصیت نامه و زندگی نامه شهدای عزیز کتاب این‌جشنواره چاپ خواهد شد و این به عنوان سند معتبری برای اصحاب رسانه و هنر است که میتوانند با این ستارگان‌ راه انقلاب را بهتر طی نمایند.
کد مطلب : ۱۶۵۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما