۰
plusresetminus
بیش فعال ترین نماینده فارس در خانه ملت کیست؟

واینک باز هم بهرام پارسایی!

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹
بی شک، در میان نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی نقش بهرام پارسایی پررنگ تر از بقیه است....
واینک باز هم بهرام پارسایی!
به گزارش "حافظ نیوز"،روزهای انتهایی سال 95، زمان بسیار مناسبی است تا بار دیگر ضمن بررسی عملکرد نمایندگان فارس به ویژه نمایندگان شیراز در خانه ملت، به نقد و بررسی عملکرد آنها بپردازیم.
بی شک، در میان نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی نقش بهرام پارسایی پررنگ تر از بقیه است.
روزی، وی در مخالفت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعضای کمسیون اصل 90 را به شیراز می کشاند تا بلکه مستمسکی علیه دکتر ایمانیه بیابد که موجب عزل وی شود.
روز دیگر، خبر دیدار وی و تنی چند از همفکرانش با یکی از سران فتنه که مقام معظم رهبری وی را ”باغی بر انقلاب“ نامیده منتشر می شود و بهرام پارسایی در دفاع از اقدام خود، می گوید کجای این کار غیر قانونی است؟!
شاید بهرام پارسایی راست می گوید؛ اقدام وی غیر قانونی نیست اما طبعا همسو با قسم هایی که وی در روز نخست نمایندگی مجلس برای پاسداری از آرمانهای انقلاب خورده نیز قطعا نمی باشد!
و حال که این روزها جریانات مختلف سیاسی در حال بستن لیست های مختلف هستند، اینک باز هم در هر محفل و مجلس سیاسی و قومیتی که سر می کنی، ردپای مستقیم و یا غیر مستقیم بهرام پارسایی را می توان رصد کرد.
اینها مواردی است که شان می دهد نماینده اول مردم شیراز در خانه ملت حداقل نسبت به بسیاری دیگر از نمایندگان بهارستان از جنب و جوش و فعالیت بیشتری برخوردار است اما فارغ از سیاست ورزی هایی که از این دندانپزشک وارد کارزار سیاست شده قابل پیش بینی بوده، امروز روزی است که بهرام پارسایی باید صادقانه و صریح با مردمش سخن بگوید و عنوان کند که برای اشتغال، بیکاری، رکود و مهار تورم افسارگسیخته و بالاتر از اینها برای اشتغال خیل عظیم بیکار جوانان شهر و استانش چه کرده است؟ در این باره پیش داوری نمی کنیم و منتظر پاسخهای وی خواهیم ماند.
نویسنده: مصطفی مشفقیان
کد مطلب : ۱۶۵۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما