۰
plusresetminus
نائب رئیس اتاق اصناف فارس ضمن تقدیر از اقدامات موثر بانک شهر:

عمده تحریم های اقتصادی و بانکی علیه کشورمان همچنان پابرجاست/ همکاری بانک ها با اصناف موجب رونق اقتصادی می‌شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۰
نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با تاکید بر اینکه ارتباط با مشتریان از اقدامات کلیدی بانکداری نوین است، گفت: بانک شهر در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام داده است.
عمده تحریم های اقتصادی و بانکی علیه کشورمان همچنان پابرجاست/ همکاری بانک ها با اصناف موجب رونق اقتصادی می‌شود
به گزارش "حافظ نیوز"،خسرو فروغان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی با سرعت بسیار زیاد در حال تغییر است و شناسایی و پیش‌بینی این تغییرات برای صنعت بانکداری ضرورت دارد، اظهار کرد: بانک‌ها اگر نتوانند روی این تغییرات تاثیر بگذارند باید در صدد مدیریت کردن این تغییرات و کنترل ریسک مربوط به آنها برآیند.
وی با بیان اینکه بانک‌ها با کمک پیشرفت‌های تکنولوژیکی به این چالش پاسخ می‌دهند، افزود: بانک‌ها راهبردی را در پیش می‌گیرند که سعی در راضی کردن مشتریان از طریق ارائه خدمات و محصولات بهتر با هزینه کمتر و در زمان مساوی دارد از این رو ایده بانکداری الکترونیک به صورت وسیعی مورد استفاده بیشتر بانک‌ها به ویژه بانک شهر قرار گرفته است.
نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با اشاره به اینکه خدمات الکترونیک بانکی و ارتباط مشتریان بانک‌ها با حساب‌های بانکی در بستر اینترنت سال‌هاست که در دنیا شکل گرفته است خاطرنشان کرد: در کشور ما نیز بانک‌ها به این نتیجه رسیدند که بدون ارتباط الکترونیک با مشتریان نمی‌توانند خدمات خود را به خوبی ارائه دهند.
فروغان، نبود ارتباطات بانکی بین‌الملل را از مهمترین مشکلات کشورمان در بخش اقتصادی عنوان کرد و گفت: تحریم‌های اقتصادی کشورمان دلیل عمده این مشکل است و پس از برجام نیز این مشکلات بانکی وجود دارد هر چند بخش جزئی آن برطرف شده است.
وی با تصریح اینکه بسیاری از معاملات در سطح دنیا به صورت الکترونیک انجام می‌شود، بیان کرد: فعالان اقتصادی کشورمان به دلیل نداشتن کارت‌های اعتباری بین‌المللی نمی‌توانند چنین ارتباطات و معاملاتی در سطح دنیا و با خارج از کشور داشته باشند و این کمبودی است که در جامعه اقتصادی ما وجود دارد.
نایب رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با تاکید بر اینکه ارتباط با مشتریان از اقدامات کلیدی بانکداری نوین است، عنوان کرد: امروزه بیشتر بانک‌ها با برنامه‌ریزی اقدام به ایجاد باشگاه مشتریان کردند و این اقدام از آن دسته خدماتی است که توانست در جامعه اصناف، تاثیرگذار باشد.
فروغان با ابراز امیدواری از اینکه بانک‌ها به ویژه بانک شهر به سمت و سویی بروند که ارتباطات مناسب و خوبی با واحدهای صنفی برقرار کنند، تصریح کرد: اگر بانک‌ بتواند با واحدهایی که امکان ارائه خدمت با تخفیف ویژه دارند همکاری کند علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی برای واحدهای صنفی سبب ارائه خدمات و کالای خوب با قیمت مناسب همراه با تخفیف به تمامی شهروندان خواهد شد و امکان چنین اقدامی برای بانک شهر از طریق باشگاه مشتریان این بانک وجود دارد.
به گفته وی خدمات الکترونیک بانک شهر به ویژه دستگاه خوددریافت این بانک که در چند سال اخیر مورد توجه صنعت بانکداری کشور قرار گرفته، سبب تسهیل در بسیاری امور بانکی اصناف به ویژه در روزهای تعطیل و ایام تعطیلات نوروز شده است.
کد مطلب : ۱۶۵۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما