سرپرست منطقه ۴ بانک شهر:

شهرداری شیراز و شعب «بانک شهر» در آخرین جمعه سال فعال و آماده ارائه خدمات به شهروندان است

27 اسفند 1395 ساعت 11:55

سرپرست منطقه ۴ بانک شهر گفت: تمام شعب و باجه‌های بانک شهر در شیراز امروز جمعه ۲۷ اسفندماه در کنار بخش‌های مختلف شهرداری شیراز خدمات خود را به شهروندان و مسافران و زا‌ئران نوروزی ارائه می‌دهند.


به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز٬ هادی امین‌زاده اظهار داشت: در حال حاضر 11 شعبه بانک شهر در شیراز فعالیت داشته و به ارائه خدمت مشغول هستند.
وی با بیان اینکه این اقدام به منظور تکریم ارباب رجوع و تامین نیازهای مالی شهروندان صورت گرفته است خاطرنشان کرد: بانک شهر در تلاش است در امکان ارائه خدمات به مردم و انجام خدمات بانکی را در همه حال فراهم کند.
سرپرست منطقه 4 بانک شهر تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری شیراز نیز به گفته علیرضا پاک‌فطرت، شهردار شیراز، امروز جمعه 27 اسفندماه برای ارائه خدمت به مردم در تمامی مناطق فعال است تمامی باجه‌های شهرداری در مناطق نیز به منظور رفاه مردم و با هدف ارائه خدمت به تمامی مشتریان در این روز فعالیت دارد و کارکنان بانک شهر در راستای تسهیل در امور مردم در کنار آنها حضور خواهند داشت.
امین‌زاده از افزایش سقف مبلغ برداشت وجه نقد از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر در ایام پایانی سال خبر داد و بیان کرد: با توجه به نامه بانک مرکزی درخصوص ارائه خدمات بی وقفه به آحاد مردم جامعه در ایام پایانی سال، سقف مبلغ برداشت وجه نقد از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها از جمله بانک شهر در این روزها افزایش یافته است.
وی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بانک شهر در ایام پایانی سال جاری و نوروز 1396 و همچنین افزایش میزان رضایتمندی شهروندان، سقف مبلغ روزانه برداشت وجه نقد از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک (به صورت درون بانکی) از مبلغ دو میلیون ریال به مبلغ 5 میلیون ریال تا 15 فروردین 1396 افزایش یافته است.


کد مطلب: 16590

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/16590/شهرداری-شیراز-شعب-بانک-شهر-آخرین-جمعه-سال-فعال-آماده-ارائه-خدمات-شهروندان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir