۰
plusresetminus
به همت بانک شهر؛

امکان شارژ کارت‌ شهروندی از 250 دستگاه‌ کارتخوان فروشگاه‌ی در شیراز فراهم شد

تاریخ انتشارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۹
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: از بانک شهر درخواست کردیم تا امکان شارژ کارت‌های شهروندی توسط دستگاه‌های کارتخوان 250 فروشگاه را فراهم کند.
امکان شارژ کارت‌ شهروندی از 250 دستگاه‌ کارتخوان فروشگاه‌ی در شیراز فراهم شد
به گزارش "حافظ نیوز"،ناصر شمس با بیان اینکه در بانک شهر خدمت‌رسانی در حوزه حمل و نقل شهری خدمات شایانی را ارائه داده است، اظهار داشت: با تعاملی که بین شهرداری شیراز و بانک شهر اتفاق افتاد برای اولین بار در 10 نقطه دستگاه‌های شارژ الکترونیکی اتوماتیک نصب شده است.

وی افزود: در حال حاضر در 40 جایگاه، شارژ الکترونیکی توسط بانک شهر انجام می‌شود که بر اساس رایزنی‌های انجام شده به زودی شاهد ارائه خدمات شارژ کارت‌های شهروندی توسط 250 دستگاه کارتخوان فروشگاه‌ها به همت بانک شهر خواهیم بود.

شمس با اشاره به اینکه هدف همکاری ناوگان حمل و نقل شهرداری شیراز با بانک شهر ارائه خدمات باکیفیت‌تر و افزایش سرعت خدمات‌رسانی است، تصریح کرد: یکی از درخواست‌های ما از بانک شهر ایجاد امکان شارژ کارت‌های شهروندی و یا پرداخت بهای اتوبوس بدون استفاده از کار توسط تلفن‌های همراه است، اینها توقعات فنی ناوگان حمل و نقل شهری از بانک شهر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز تصریح کرد: با گسترش خدمات بانک شهر به زودی شهروندان برای شارژ کارت‌های شهروندی خود دیگر احتیاج به مراجعه به باجه‌ها ندارند.
کد مطلب : ۱۶۵۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما