۰
plusresetminus
تاملی بر اظهارات اخیر سخنگوی شورای اصلاح‌طلبان فارس

اصلاح‌طلبان بخوانند، مردم فارس بدانند!

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱
جناب سخنگو رسما دارد می‌گوید از دید ما اینکه نماینده شورای شهر باید بر روی مدیریت کلان شهری، توسعه زیرساخت های کلانشهرها احاطه و تسلط داشته باشد همه کشک است و بی اهمیت!
اصلاح‌طلبان بخوانند، مردم فارس بدانند!
به گزارش "حافظ نیوز" طی چند روز گذشته محمد حسن گلرخیان، سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان فارس در گفتگو با روزنامه افسانه صراحتا پرده از راز جالب و تاسف برانگیزی برمی‌دارد:
"حوزه عمل شورای شهر سیاسی است و تخصص مقدم بر سیاست نیست اما یکی از ویژکی های مهم اعضا شورای شهر  پس از سیاسی بودن حتما تخصص است!"
یعنی جناب سخنگو رسما دارد می‌گوید از دید ما اینکه نماینده شورای شهر باید بر روی مدلهای شهرسازی، مدیریت کلان شهری، توسعه زیرساخت های کلانشهرها و نهایتا مهندسی فرهنگی احاطه و تسلط داشته باشد همه کشک است و بی اهمیت!
فقط سیاست! تخصص هم البته بد نیست اما معیار و ملاک اول سیاسی بودن نماینده است!
این‌گونه سخن گفتن های لخت و عریان و اینکه مردم بدانید لیست ما اصلاح طلبان قرار است سیاسی باشد چیز بدی نیست، اتفاقا این‌گونه صادقانه با مردم سخن گفتن بسیار خوب است اما مسئله اینجاست که یک شورای شهر سیاسی چه بر سر زیرساخت های عمرانی، توسعه شهری و فرهنگ عمومی شهروندان خواهد آورد؟ در کلان‌شهری که اعضای شورای شهر آن صرفا سیاسی هستند مشکلات مردم چقدر درک می‌شود؟ لزوم توسعه متوازن شهر چقدر فهم می‌شود؟ عدالت اجتماعی و لزوم کاهش فاصله طبقاتی و بالای شهر و پایین شهر چقدر برای چنین شورایی مهم خواهد بود؟ اصلا دغدغه این سیاست‌ورزان محترم که شورا را اشغال خواهند کرد چقدر از جنس دغدغه های مردم خواهد بود؟
در این روزها، بسیاری از طیف های سیاسی در حال تخریب این رسانه مستقل هستند حال آنکه اینها  تخریب نیست! نقدهایی‌ست که باید مطرح شوند تا مردم انتخاب آگاهانه تری داشته باشند.
کد مطلب : ۱۶۶۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
وقتی همه چیز رنگ سیاست می گیرید هر بی سرپایی هم می تواند تئوریسین شود و تز بدهد که صد البته جواب ابلهان خاموشی است
feedback
Iran, Islamic Republic of
بفرمایید شورای منفت طلبان فارس تا تیترتان درست و کامل شود