۰
plusresetminus
شهردار شیراز:

تعامل «بانک» و «شهر» در توسعه کلانشهر شيراز اهمیت زیادی دارد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶
شهردار شيراز بر اهميت تعامل «بانک» و «شهر» در توسعه کلانشهر شيراز تاکيد کرد و گفت: خدمات نوين بانک شهر در خدمت تسريع و سهولت مراجعات بانکي شهروندان است.
تعامل «بانک» و «شهر» در توسعه کلانشهر شيراز اهمیت زیادی دارد
به گزارش "حافظ نیوز"،عليرضا پاک‌ فطرت با بيان اينکه هر چقدر سرمايه‌گذاري در بانک شهر افزايش يابد به همان مقدار نيز دريافت خدمات افزايش مي‌يابد، اظهار کرد: بانک شهر با سرمايه مردم و شهرداري‌ها به ويژه شهرداري کلانشهر‌ها اداره مي‌شود که شهرداري شيراز سهم قابل توجهي در آن دارد.
وي افزود: بانک شهر با ارائه خدماتي مانند شهرنت‌ها اهدافي همچون جلب رضايت مردم، تامين بهداشت از طريق حذف مبادله مستقيم پول و خدمات‌رساني شبانه‌‌روزي را دنبال مي‌کند.
شهردار شيراز با اشاره به اينکه شهرنت‌هاي بانک شهر خدمات شبانه‌روزي دو سويه بدون مراجعه به بانک را فراهم کرده است، بيان کرد: يکي ديگر از مزيت‌هاي اين خدمات، افزايش امنيت براي مردم است.
پاک‌فطرت با بيان اينکه بين 7 تا 9 درصد سهام بانک شهر کل کشور متعلق به شهرداري شيراز است، تصريح کرد: شهرداري شيراز از طريق امکاناتي که در اختيار بانک شهر قرار مي‌دهد درآمدزايي کرده و اجاره بهاي باجه‌ها را از اين بانک دريافت مي‌کند. 
شهردار شيراز با بيان اينکه بانک شهر متعلق به مردم و شهرداري به ويژه شهرداري کلانشهر‌ها است، گفت: بيش از 65 درصد سهام بانک شهر متعلق به شهرداري‌هاي کلانشهرها است و بين 7 تا 9 درصد از سهام بانک شهر کل کشور متعلق به شهرداري شيراز است.
کد مطلب : ۱۶۶۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما