۰
plusresetminus
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در فارس:

پاسخ پروژه‌های بر زمین‌مانده فارس را باید مسؤولان بدهند/ ما هم به عملکرد دولت نقد داریم

تاریخ انتشارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان فارس از حمایت رسمی جبهه اصلاحات از وی در انتخابات خبر داد و در عین حال گفت: فعالان سیاسی به وضعیت فعلی نقد دارند و به‌عنوان مطالبه از دولت، مسائل و مشکلات فارس را مطرح خواهند کرد، اما وظیفه نمایندگان فارس در مجلس و مسؤولان ارشد استان نیز همین است که از دولت مطالبه‌گری کنند.
پاسخ پروژه‌های بر زمین‌مانده فارس را باید مسؤولان بدهند/ ما هم به عملکرد دولت نقد داریم
به گزارش "حافظ نیوز"،عبدالحمید معافیان صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به دلیل نزدیکی افکار روحانی به اهداف آن‌ها به‌طور رسمی از وی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنند.
وی افزود: برای ما رسیدن به هدف مهم است و باید دید که این هدف توسط چه کسی محقق می‌شود که در حال حاضر هدف اصلاح‌طلبان با روحانی تحقق خواهد یافت.
معافیان از تشکیل شورای راهبردی 30 نفره در ستاد روحانی خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم به‌صورت سازمانی و متشکل مسائل مربوط به ستاد انتخاباتی را با بهره‌گیری از عناصر تأثیرگذار دنبال کنیم.
وی با اشاره به اینکه فعالیت این ستاد در استان فارس از فردا شنبه به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد، اضافه کرد: با حضور محمدعلی نجفی رئیس ستاد فرهنگیان روحانی در شیراز از شنبه نهم اردیبهشت‌ماه فعالیت‌های ستاد انتخاباتی آغاز می‌شود.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان فارس همچنین با اشاره به اینکه افراد ستاد انتخاباتی به دنبال پست و سِمَت نیستند، اظهار داشت: به کسانی که می‌خواهند با ستاد انتخاباتی ما همکاری کنند گفته‌ایم که افرادی را به کار بگیرید که توقع سهم خواهی و گرفتن پست و سمت را نداشته باشند.
وی همچنین با اشاره به اینکه از ستادی که 10 روزه شکل بگیرد توقع چندانی نمی‌توان داشت، تصریح کرد: ای‌کاش فعالیت‌های حزبی در کشور ما سازمان‌یافته و تشکیلاتی اداره می‌شد، چراکه بسیج کردن نیروها در یک زمان اندک منجر به انتخاباتی خواهد شد که از سر ناچاری است.
معافیان افزود: امیدواریم به این حد از بلوغ سیاسی برسیم که در مملکت احزاب قدرتمند و برنامه‌دار شکل بگیرد.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان فارس در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص پروژه‌های بر زمین‌مانده همچون پالایشگاه شیراز، دسترسی فارس به دریا و... و اینکه چرا دولت تدبیر و امید نتوانسته این پروژه‌ها را به سرانجام برساند، اظهار داشت: در خصوص این مسائل باید مسؤولان دولت نظر دهند اما باید گفت که توان مالی دولت اجازه اجرایی شدن پروژه‌ها را نداده، البته در برخی موارد کارهای خوبی انجام شده است. 
وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس که اگر منافع ملی برای اصلاح طلبان مهم است چرا علی‌رغم ناتوانی دولت در به سرانجام رساندن پروژه‌ها به ویژه در فارس باز هم از دولت روحانی حمایت می کنند، افزود: فعالان سیاسی به این وضعیت نقد دارند و به‌عنوان مطالبه از دولت، مسائل و مشکلات استان فارس را مطرح خواهند کرد، اما وظیفه نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان ارشد استان نیز همین است که از دولت مطالبه‌گری کنند.
 
کد مطلب : ۱۶۷۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما