سفر دو نامزد ریاست جمهوری به فارس؛

حجت الاسلام رئیسی و ارائه برنامه ها/پاییز جهانگیری، در هوای اردیبهشتی شیراز

21 ارديبهشت 1396 ساعت 3:30

هفته آینده شیراز میزبان دو کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. حجت الاسلام ابراهیم رئیسی بعد از ظهر دوشنبه وارد شیراز می شود. همچنین اسحاق جهانگیری دیگر نامزد ریاست جمهوری سه شنبه به شیراز می آید.


به گزارش "حافظ نیوز"، با نزدیک شدن به زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازار رقابت های انتخاباتی داغ و داغ تر می شود. هر چند که ستادهای برخی کاندیدا در نقاط مختلف شهرها برپا شده اما در این دوره به نسبت دوره های قبل، کمتر شاهد بنر و پوستر نامزدها در سطح شهر هستیم. از طرفی کاندیدا نیز تلاش دارند تا حرف خود را از طریق شبکه های اجتماعی و برنامه های تلویزیونی به گوش مردم برسانند. در این کارزار انتخاباتی نامزدهایی که شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات29 اردیبهشت دارند، سفرهای استانی را هم در دستور کار قرار داده اند.

هفته آینده شیراز میزبان دو کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. حجت الاسلام ابراهیم رئیسی بعد از ظهر دوشنبه وارد شیراز می شود تا در میان مردم این شهر بخشی از برنامه های خود را ارئه کند. 

این نامزد ریاست جمهوری که اکنون به عنوان یکی از رقبای اصلی رئیس جمهور فعلی مطرح می شود طی دو هفته اخیر به حدی توانسته آراء مردد را روانه سبد خود کند که رقیب او یعنی حجت الاسلام روحانی در سفر های استانی به جای ارائه برنامه سیاست تخریب وی را در پیش گرفته، سخنان تندی که حتی باعث تعجب حامیان دولت تدبیر و امید نیز شده است. 

اسحاق جهانگیری دیگر نامزدی است که هفته آینده به فارس سفر می کند. اما او قرار نیست در ستاد انتخاباتی و در جمع حامیانش حاضر شود، بلکه او  26 اردیبهشت ماه در جمع حامیان روحانی در شیراز سخنرانی خواهد کرد!

جهانگیری که به عنوان کاندیدای پوششی و برای کمک به رئیس ناتوان دولت در انتخابات ثبت نام کرده است احتمالا یا در هوای اردیبهشتی شیراز یا فردای مناظره سوم طی بیانیه ای از قبل آماده شده از رقابت ها انصراف خواهد داد. 


کد مطلب: 16830

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/16830/حجت-الاسلام-رئیسی-ارائه-برنامه-پاییز-جهانگیری-هوای-اردیبهشتی-شیراز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir