۰
plusresetminus
245 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس خطاب به 6 نامزد انتخابات:

با انتشار لیست اموال و دارایی خود اولین گام ایجاد «دولت شیشه‌ای» را بردارید

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۹
245 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموش عالی استان فارس در نامه‌ای خطاب به کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشتند: با انتشار لیست اموال و دارایی خود اولین گام در ایجاد «دولت شیشه‌ای» را بردارید.
با انتشار لیست اموال و دارایی خود اولین گام ایجاد «دولت شیشه‌ای» را بردارید
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی فارس، 245 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموش عالی استان فارس در نامه‌ای خطاب به 6 نامزد دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت مبارزه با فساد با استقرار «دولت شیشه‌ای» نوشتند: با انتشار لیست اموال و دارایی خود اولین گام برای ایجاد دولت شیشه ای را بردارید؛ چراکه اطلاع یافتن نسبت به این اطلاعات حق مردم است و این ملت به کرّات ثابت کرده‌اند که لیاقت و شایستگی بهترین‌ها را دارا هستند.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقایان اسحاق جهانگیری، حسن روحانی، سیدابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف، سیدمصطفی آقامیرسلیم، سیدمصطفی هاشمی‌طبا

کاندیداهای محترم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سلام علیکم

نیک می‌دانید که وجه تمایز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بسیاری از نظامات کشورهای جهان، مردمی بودن و ظهور، بروز و رشد یافتنش با خواست و اراده مردم این سرزمین بوده است. از همین رو به نوعی مهم‌ترین سرمایه این نظام نیز همین مردم می‌باشند اما متاسفانه در سالیان گذشته با لغزیدن برخی از افراد مسئول در ساختار اجرایی و مدیریتی کشور، شاهد خبرهایی تلخ از جنس تخلف‌های مالی سنگین، اختلاس و تعرض به بیت‌المال بودیم.

متاسفانه این کم‌مهری‌ها باعث آسیب یافتن اعتماد افکار عمومی نسبت به سیستم مدیریتی کشور و ایجاد تردید نسبت به امانت‌داری مسئولین دولتی در بین عموم مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر و مستضعف گردیده است.

خطر تعرض‌های هزار میلیاردی به بیت‌المال آن هم در کشوری که پیروی و الگوگیری از مظهر عدالت و فسادستیزی حضرت امیرالمومنین، علی بن ابی‌طالب (علیه السلام) را سرلوحه فعالیتهای خوی قرار داده، در تکمیل سناریوهای دشمنان قسم خورده نظام است.

بلاشک اولین گام در مبارزه با اقداماتی از این دست، ایجاد شفافیت و بسترسازی برای شکل‌گیری «دولت شیشه‌ای» می‌باشد. از آنجا که ممکن است تا چند ماه دیگر هر کدام از شما عزیزان، دوازدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران را تشکیل دهید و وظیفه خطیر تصمیم‌گیری، مدیریت و حراست از بیت‌المال را عهده‌دار شوید، این انتظار می‌رود که حسن نیت خود را در مبارزه با فساد ثابت نموده و به عنوان اولین گام در مسیر ایجاد «دولت شیشه‌ای» اقدام به انتشار عمومی لیست اموال و دارایی‌هایتان نمایید، چراکه اطلاع یافتن نسبت به این اطلاعات حق مردم است و این ملت به کرّات ثابت کرده‌اند که لیاقت و شایستگی بهترین‌ها را دارا می‌باشند.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
کد مطلب : ۱۶۸۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما