ثبت ٣٠٠ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در فارس

2 خرداد 1396 ساعت 10:26

بیش از ٣٠٠ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در فارس ثبت خواهد شد؛


به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس،  بیش از ٣٠٠ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در فارس ثبت خواهد شد؛مهدی احمدی رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هدف از برگزاری جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان را برشمرد.
 مهدی احمدی گفت: به دنبال این هستیم که کودکان و نوجوان با ثبت باشگاههای کتابخوانی کتاب بخرند و بخوانند و در مورد آن بحث و گفت و گو کنند تا در نهایت نوشتن در مورد کتاب را یاد بگیرند و بتوانند به معرفی کتاب بپردازند.
وی عنوان کرد: دور نخست برگزاری جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در استان فارس فقط در شهر شیراز تشکیل شده است؛ این باشگاه‌ها در دوره جدید در شهرهای شیراز، اوز، ارسنجان، ممسنی و رستم برگزار شد که انتظار داریم با توجه به برگزاری کارگاههای آموزشی در شهرستانهای مورد نظر  و استقبال علاقمندان بیش از ٣٠٠ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در استان فارس تشکیل شود.
وی با یادآوری اینکه گام نخست برای ثبت باشگاه دریافت معرفی نامه از یکی از ادارات ارشاد شهرهای شیراز، اوز، ارسنجان، ممسنی و رستم است تاکید کرد: قبل از شروع به پر کردن فرم ثبت نام در سایت   bookpromotion.ir مطمئن باشید که این معرفی‌نامه را دریافت کرده‌اید و تصویری دیجیتال از آن را برای بارگزاری در فرم مربوطه آماده کرده‌اید. همچنین علاوه بر اطلاعات فردی مربی یا هماهنگ‌کننده، اطلاعات اعضای باشگاه، شامل نام، نام خانوادگی و شماره ملی آن‌ها باید در دسترس باشد.
رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه افزود: کتاب‌های قابل مطالعه در این باشگاه‌ها هم در ٤ فهرست و برای گروه‌های سنی مختلف تهیه و ارائه شده‌اند. این فهرست را هم خود پژوهشگران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان از میان کتاب‌های موجود در بازار انتخاب کرده و برگزیده ‌اند و تخفیف و یارانه،  فقط به این کتاب‌های معرفی شده تعلق خواهد گرفت.


کد مطلب: 16874

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/16874/ثبت-٣٠٠-باشگاه-کتابخوانی-کودک-نوجوان-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir