۰
plusresetminus
یادداشت/

آقای وزیر،اگر جوابی برای سوالمان ندارید لا اقل به ما توهین نکنید

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۶
این اولین بار نیست که جناب وزیر برخوردی تند و دور از شان با خبرنگاران دارند و همچنین ایشان اولین وزیر از کابینه دولت تدبیروامید نیستند که اینگونه سخنان را در پاسخ به سوالات و انتقادات دارند.
آقای وزیر،اگر جوابی برای سوالمان ندارید لا اقل به ما توهین نکنید
حافظ نیوز/ روز گذشته، در حاشیه جلسه هیئت دولت، وزیر بهداشت آقای قاضی زاده هاشمی در پاسخ به یک خبرنگار از روزنامه قدس:
مگر شما مزدورید؟
            در حاشیه جلسه دیروز هیئت دولت خبرنگاری از روزنامه قدس در مورد افتتاح بیمارستان امام رضا(ع) 2 و حساب ملی سلامت از وزیر بهداشت پرسید که در کمال تعجب آقای وزیر با لحنی تند پاسخ می دهد:روزنامه قدس یک روزنامه سیاسی شده، از پول امام رضا خرج می‌کند و سیاست‌هایش علیه امام رضا است.
            آرش خلیل‌خانه خبرنگار روزنامه قدس در خصوص برخورد وزیر با وی می‌گوید: پس از اینکه دستگاه ضبط صدا را قطع کردم خطاب به وزیر گفتم که ما هم یک رسانه‌ایم و بخش‌های مختلف داریم و سوالمان را می‌پرسیم؛ اما وزیر در ادامه گفت:شما مگر مزدورید؟ هر چرتی را که به شما می‌دهند نباید بپرسید، آدم از گرسنگی بمیرد بهتر از این است که برای این روزنامه‌کار کند.
            این اولین بار نیست که جناب وزیر برخوردی تند و دور از شان با خبرنگاران دارند و همچنین ایشان اولین وزیر از کابینه دولت تدبیروامید نیستند که اینگونه سخنان را در پاسخ به سوالات و انتقادات دارند. مگر قرار نبود که در دولت تدبیر راه انتقاد برای همگان باز باشد تا همه بتوانند با امنیت کامل از دولت منتخب مردم انتقاد کنند؟ حال پاسخشان به سوال و انتقاد باید توهین باشد؟ این که در پاسخ خبرنگاری که وظیفه اش مطالبه گری است بگویند تو مزدوری شد انتقادپذیری؟! اینکه تا حرف زدیم مارا بزدل سیاسی حطاب کنند و تهدیدمان کنند، که بیرونتان میکنم، شد انتقاد پذیری؟! پس آقایان بفرمایند مطالبه گران ساکت شوند و از مزدوری دست برداند یا اینکه مطالبه گران چرت میگویند،بزدلان سیاسی؛بهتر است بروند از گرسنگی بمیرند دیگر؛ دولت که وظیفه ندارد مطالبات را پاسخ گوید.      
            خیر آقای وزیر؛ما چرت نمیگوییم، مزرور هم نیستیم؛ما مطالبه گریم و به این روحیه مطالبه گری افتخار می کنیم. روحیه مطالبه گری یعنی همه چیز را به جان خریدن. یعنی دل به آماج توهین ها بزنی تا به طلبت برسی. روحیه مطالبه گری یعنی حتی اگر دهانت را دوختند با اشاره طلبت را بگویی و از آن پا پس نکشی.
            جناب آقای وزیر؛ از شما و همچنین از دیگر اعضای کابینه دولت تدبیر و امید خواستاریم اگر قرار است به سوالمان جواب ندهید و یا جوابی برای سوالمان ندارید لا اقل ما را مزدور نخوانید. ما مطالبه گریم و وظیفه دولت برآوری این مطالبات است و  ما از این مطالبات عقب نخواهیم نشست.

نویسنده: احمد شعبانپور
دبیر روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کد مطلب : ۱۶۹۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما