۰
plusresetminus
امین زاده، رئیس سرپرستی منطقه چهار فارس

پرداخت سود حداکثری به سهامداران بانک شهر تا پایان تیرماه

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
امین زاده ضمن اشاره به تداوم افزایش منابع بانک و عدم کاهش سپرده های مردمی گفت: لزوم رعایت نظم و انضباط پولی و مالی بر هیچکس پوشیده نیست و برگزاری به موقع مجمع بانک، یکی از مهمترین نشانه های رعایت این اصل مهم و اساسی در سیستم بانکی محسوب می شود.
پرداخت سود حداکثری به سهامداران بانک شهر تا پایان تیرماه
به گزارش "حافظ نیوز"،رئیس سرپرستی منطقه چهار فارس در خصوص رشد روز افزون منابع بانک، استقبال گسترده مشتریان از خدمات بانک شهر را نشانه رشد و بالندگی این سیستم مالی در شبکه بانکی دانست  و ضمن ابراز خرسندی از رویکرد بی نظیر بانک شهر در بکار گیری منابع مردمی درآبادنی و توسعه زیرساختهای عمرانی شهرها، از سرمایه گذاری در بانک شهر به عنوان فرصتی مغتنم برای همه مشتریان یاد کرد.امین زاده با اشاره به لزوم ایجاد شفافیت در صورتهای مالی به جهت جلب اعتماد مشتریان بانک، گفت: تلاش گسترده ای در سطح کلیه دوایر و معاونت های بانک جهت برگزاری یک مجمع موفقیت آمیز در پایان تیر ماه صورت پذیرفته است که امید است تا ماحصل آن تسهیم سودی قابل توجه بین سهامداران گرانقدر بانک باشد. وی در ادامه با رد هرگونه ارتباط صندوق سرمایه گذاری گنجینه آرمان بانک شهر با موسسه اعتباری آرمان گفت : تا پایان تیرماه بانک شهرسودحداکثری را به سهامداران خود ارایه خواهد داد .
امین زاده همچنین از تداوم افزایش منابع بانک و عدم کاهش سپرده های مردمی یاد کرد وافزود: لزوم رعایت نظم و انضباط پولی و مالی بر هیچکس پوشیده نیست و برگزاری به موقع مجمع بانک، یکی از مهمترین نشانه های رعایت این اصل مهم و اساسی در سیستم بانکی محسوب می شود.

رئیس سرپرستی منطقه چهار فارس بانک شهردر ادامه بر حمایت بانک شهر از پروژه های عمرانی شهرها به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی و جلب اعتماد عمومی تاکید کرد و با اشاره به موفقیت چشمگیر بانک شهر در سال گذشته در بسیاری از حوزه های مالی و معنوی گفت: امروز وجهه بانک شهر در اذهان عمومی به عنوان بانکی مردمی نقش بسته است که رضایت شهروندان را از خدمات بانک به ویژه در حوزه بانکداری نوین به دنبال داشته است و این مهمترین دستاورد یک بانک قلمداد می شود. 
وی افزود: شلوغی شعب بانک که نشانه ای از استقبال بیش از حد انتظار مشتریان است را باید قدر دانست و ان شاءاله در آینده نزدیک با تزریق پرسنل به شعب قدردان توجهات مشتریان خواهیم بود.

امین زاده با یادآوری خدمات نوین بانک شهرو کسب عنوان اول بانک شهر در بانکداری الکترونیک در سال 1395 گفت : اجرای سیستم پرداخت nfc برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران ، صراف الکترونیک ، خودبانک ، خود دریافت و سایر خدمات پیشخوان های شهر نت از جمله خدمات نوین در بانک شهر است .
کد مطلب : ۱۶۹۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما