۰
plusresetminus
فرماندار ویژه لارستان:

تشریح جزئیات جدید از دستگیری 7 عامل مشکوک به ارتباط با داعش در لارستان

تاریخ انتشارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲
فرماندار ویژه لارستان با اشاره به دستگیری افراد مشکوک مرتبط با تروریست‌های داعش گفت: با توجه به اقلام کشف‌شده از 7 نفری که در لارستان دستگیر شده‌اند، بیشتر تمرکز آن‌ها روی کارهای تبلیغی بوده است.
تشریح جزئیات جدید از دستگیری 7 عامل مشکوک به ارتباط با داعش در لارستان
به گزارش "حافظ نیوز"،جلیل حسنی اظهار داشت: 7 نفری که به تازگی در لارستان در ارتباط با تروریست‌های تکفیری داعش دستگیر شدند، در چند روستا و شهر لارستان فعالیت فکری و تبلیغ وهابی‌گری می‌کردند.
وی افزود: این افراد از مدت‌ها پیش از حادثه تروریستی تهران زیر نظر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بوده و عمده فعالیت آن‌ها فکری و تبلیغی بوده است.
فرماندار ویژه لارستان اضافه کرد: اقلامی که از این 7 نفر به دست آمده است شامل کتاب، لوح فشرده، لب تاپ و... می‌باشد و در تحقیق اولیه از آن‌ها این‌گونه استنباط می‌شود که بیشتر فعالیت و اقدامات این گروه، روی تبلیغ وهابیت و سلفی‌گری متمرکز شده است.
حسنی قضاوت نهایی در مورد این گروه 7 نفره را منوط به انجام بازرسی و تحقیقات دقیق از سوی مقامات امنیتی و قضایی دانست و اظهار داشت: باید منتظر بمانیم تا با انجام تحقیقات کامل و بازپرسی از این افراد، رابطه آن‌ها را با گروه‌های تکفیری داعش و وهابی به‌صورت دقیق و محققانه پیدا کنیم.
وی همچنین با تأکید بر وحدت مردم لارستان از شیعه و سنی و رابطه بسیار حسنه برادران اهل سنت و شیعه در این شهرستان گفت: اقدام چند فرد فریب‌خورده و بی‌تجربه نباید باعث شود که وحدت مردم در شهرستان لارستان خدشه‌دار شود و باید گفت برادران شیعه و سنی در این شهرستان در کمال آرامش و صمیمیت کنار یکدیگر زندگی کرده و با هرگونه اقدامی که این آرامش و وحدت را به هم بزند، مقابله خواهند کرد.
فرماندار ویژه لارستان افزود: آنچه امروز کشور ما به آن نیاز دارد وحدت یکپارچه تمام اقوام و مذاهب تحت رهبری عالمانه مقام معظم رهبری است و به لطف پروردگار در شهرستان لارستان این وحدت منسجم و یکپارچه بین برادران اهل سنت و شیعه به نحو مطلوبی وجود دارد.
کد مطلب : ۱۷۰۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما