۰
plusresetminus
مسعود رضایی نماینده اصلاح طلب مردم شیراز در مجلس:

نقص شورای پنجم شهر شیراز این است که متخصص مدیریت شهری ندارد/ بی گمان شورای پنجم، یک شورای سیاسی است

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نداشتن تخصص مدیریت شهری برای شورای پنجم شیراز یک نقص است، گفت: این شورا با به‌کارگیری مشاوران کارآزموده و دلسوز می‌تواند بر این نقص فائق آید.
مسعود رضایی
مسعود رضایی
به گزارش "حافظ نیوز" مسعود رضایی امروز در گفت‌وگو با فارس با توجه به صحبت‌های مطرح‌شده در مورد ضعف شورای پنجم به‌ویژه در بحث تخصص‌های لازم شهری اظهار داشت: شورای پنجم شیراز را نمی‌توان شورای ضعیفی دانست، چراکه تعدادی از آن‌ها دارای تجربه بالای مدیریتی هستند و تعدادی نیز جوانانی هستند که انرژی بالایی برای کار و خدمت به مردم دارند و در کنار هم قرار گرفتن تجربه و جوانی، ترکیب این شورا را استحکام خواهد بخشید.
وی افزود: اینکه اعضای شورا تخصص مدیریت شهری ندارند از یک‌ جهت نقص است، اما اگر شورا هنر مدیریت داشته باشد با انتخاب شهرداری متخصص و کاربلد و به‌کارگیری مشاوران کارآزموده و قوی، می‌تواند بر این نقیصه فائق یابد.
این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا شورای پنجم سیاسی خواهد بود یا دغدغه مردم را خواهد داشت نیز گفت: اگر سیاست را به‌عنوان علم تدبیر و اندیشه و مدیریت بگیریم نه سیاسی‌کاری، بی‌گمان این شورا سیاسی است، زیرا برگرفته از حزب است؛ اما اگر به معنی سیاسی‌کاری باشد، این وضعیت مورد تائید هیچ‌کس نبوده و این شورا نیز سیاسی‌کار نیست.
رضایی در ادامه این گفت‌وگو به ایام پیش از انتخابات شوراها و شرایط حاکم بر آن نیز اشاره کرد و گفت: برای اولین بار به برکت دیدگاه اصلاح‌طلبانه توانستیم شرایطی را در انتخابات فراهم کنیم که از هر سلیقه و دیدگاهی در آن شرکت کنند و یکی از دلایلی که تعداد بسیاری از افراد در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کاندیدا شدند نیز همین بود.
این نماینده مجلس در مورد تائید صلاحیت‌ها هم اظهار داشت: بنده از روز نخست به اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات گفتم که هر کاندیدایی که مسئله اخلاقی و مالی نداشته باشد، به‌صرف دیدگاه سیاسی‌اش نباید رد صلاحیت شود؛ حتی کسانی بودند که به لحاظ سیاسی بحث‌های بسیاری بر روی آن‌ها بود، اما مقاومت کرده و درنهایت تائید شدند.
وی در مورد لیست امید و اختلاف‌نظرهایی که در این لیست بود نیز خاطرنشان کرد: چون تعداد تأییدی‌ها زیاد شد به همین دلیل تعداد افراد خواهان ورود به لیست امید نیز افزایش یافت و تلاش ما این بود که افرادی را برگزینیم که مورد مقبولیت اکثریت جناح اصلاحات باشد.
رضایی با بیان اینکه در لیست ابتدایی امید که مورد تائید نبود، تغییراتی حاصل شد و ترمیم پیدا کرد و این لیست مورد اقبال مردم نیز قرار گرفت و آرای بالایی را کسب کرد، تصریح کرد: هرکسی را مردم انتخاب کنند میمون و مبارک است، چراکه مشروعیت مردمی در انتخابات بسیار مهم است و ما نیز به احترام انتخاب مردم، با تمام توان از این انتخاب حمایت می‌کنیم.
کد مطلب : ۱۷۰۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما