باز هم لیگ یک، باز هم دلال‌ها و این بار برق جدید فارس

27 خرداد 1396 ساعت 18:05

چرا یک سرمربی جوان شیرازی، در خانه‌اش نتیجه می‌گیرد و با دستان خالی کارستان می‌کند و یک تیم بی بضاعت را با جوانان مستعد شیرازی تا لیگ یک بالا می‌آورد اما به یک‌باره باید جایش را به نفر بعدی بدهد؟


لیگ یک از زمان های قدیم لیگ دلال‌ها بوده است. از بازیکن گرفته تا مربی و حتی امتیاز تیمهای حاضر در لیگ، همه و همه در دست دلال‌هاست.
حال به نظر می‌رسد این معضل این روزها یقه برق جدید فارس را نیز گرفته است. این تیم با توجه به بضاعت اندکش، در فصل گذشته روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و وحید رضایی به عنوان سرمربی و کادر فنی جوان تیم نیز نتایج قابل قبولی کسب کرد اما به یک‌باره، خبر تعویض وحید رضایی سرمربی جوان و موفق این تیم و انتصاب داود مهابادی مطرح و نهایی شد.
داود مهابادی همان سرمربی است که بعد از کسب نتایج ضعیف در پاس همدان وآلومینیوم اراک طی دو فصل گذشته، اینک سرمربی برق جدید شیراز شده است!
مهابادی دوفصل پیش با پاس همدان شروع کرد و اواسط فصل بعد از نتایج فاجعه بار کنار رفت و البته پاس همدانی که مهابادی بسته بود به لیگ دوم سقوط کرد؛ فصل پیش هم لیگ یک را با آلومینیوم اراک شروع کرد اما بعد از نتایج ضعیف و در حالی که تیم در آستانه سقوط به لیگ دسته دو بود برکنار شد.
حال باید دید چرا یک سرمربی جوان شیرازی، در خانه‌اش نتیجه می‌گیرد و با دستان خالی کارستان می‌کند و یک تیم بی بضاعت را با جوانان مستعد شیرازی تا لیگ یک بالا می‌آورد اما به یک‌باره باید جایش را به نفر بعدی بدهد؟ آن هم نفر بعدی که کارنامه سرمربی گری بسیار بدی طی دو فصل اخیر داشته است.
آیا باز هم پای دلال‌ها در معادلات پشت پرده لیگ یک در میان است؟ چرا برخی‌ مربی ها علیرغم نتایج ضعیف، اما هر  فصل روی صندلی کادر فنی یک تیم مطرح می‌نشینند؟!

 نویسنده: محمد شیرزاد
 
 


کد مطلب: 17066

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/17066/باز-هم-لیگ-یک-دلال-ها-این-بار-برق-جدید-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir