۰
plusresetminus

خلق آثار هنری قرآنی توسط خوشنویسان فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷
همزمان با لیالی قدر خوشنویسان فارس آثار هنری قرآنی خلق کردند.
خلق آثار هنری قرآنی توسط خوشنویسان فارس
به گزارش "حافظ نیوز"،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: هم زمان با آیین‌های شب زنده داری ویژه شب ۲۳ رمضان از شب‌های قدر، خوشنویسان استان فارس با حضور در نگارخانه استاد چیزفهم در کوی زهرا شیراز، آثار هنری با موضوع قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) خلق کردند.
بهزاد مریدی افزود: در این آیین خوشنویسان استان فارس در رده‌های خوب، ممتاز و فوق ممتاز همچنین در ایام شهادت حضرت علی (ع) به خلق آثارخوشنویسی درباره مولای متقیان پرداختند.
وی گفت: این آیین مذهبی، هنری رویدادی بس درخشان و ارزنده است به گونه‌ای که حاصل آن تاکنون در آیین برپایی چندین نمایشگاه در سطح استان و چاپ کتاب از آثار برگزیده است.
مریدی افزود: 'مراسم مشق قدر' در شب قدر همه ساله تا سحرگاه اجرا شده است و تاکنون مورد توجه و بازدید جمع زیادی از مردم و مسئولان استان قرار گرفته است و خوشبختانه امسال نیز هنرمندان خوشنویس زیادی با اظهار علاقه، در این مراسم حضور یافتند.
آیین کتابت قرآن کریم در شب قدر با عنوان «مشق شب قدر» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، انجمن خوشنویسان شیراز، اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد.
کد مطلب : ۱۷۰۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما