۰
plusresetminus
بررسی ابعاد سیلی موشکی سپاه به تروریستهای تکفیری؛

صدور ۴ پیام مهم با شلیک ۶ موشک

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۴
این موشک ها از آسمان دو کشور عبور کردند تا به هدف برسند، در واقع همان کشورها و همان فاصله ای که بین ایران تا رژیم صهیونیستی و عربستان وجود دارد.
صدور ۴ پیام مهم با شلیک ۶ موشک
به گزارش "حافظ نیور"،حمله موشکی سپاه به دیرالزور که محل تجمع گروه تروریستی تکفیری داعش نیز هست حاوی چند پیام مهم است.
نخستین پیام، انتقام حادثه تروریستی تهران و نمایش اقتدار موشکی و اشراف اطلاعاتی ایران است. این موشک ها علیرغم بالستیک بودن، به صورت نقطه زن عمل کرده و اصابت دقیقی به اهداف خود داشتند که نشان از توان تکنولوژیکی ایران در عرصه موشکی دارد و از طرفی، حضور سران داعش در محل مورد نظر و زیر نظر داشتن مستمر آن توسط پهبادهای سپاه، نشان از اشراف اطلاعاتی دقیق سپاه در منطقه دارد.
فراتر از این بدیهی‌ترین و نخستین پیام، دومین پیام لزوم توجه به این نکته است که این موشک ها از آسمان دو کشور عبور کردند تا به هدف برسند، در واقع همان کشورها و همان فاصله ای که بین ایران تا رژیم صهیونیستی و عربستان وجود دارد. بنابراین این حمله نشان می‌دهد که توان رزمی و موشکی بالایی برای هدف قرار دادن تهدیدات منطقه‌ای جمهوری اسلامی در ایران وجود دارد و کشور ما در صورت لزوم، اقدام به حمله موشکی به صورت گسترده و با موج تخریبی بسیار به نقاط مد نظر و دولتهای متخاصم منطقه خواهد کرد.
سومین پیام مهم این حمله، توجه به این نکته است که این اولین شلیک موشک توسط ایران به خارج از مرزهای جغرافیایی اش طی ۳۰ سال گذشته بوده که ضمن نمایش توان موشکی ایران نوعی تست عملیاتی موشک‌های راهبردی نقطه زن تولید شده در داخل نیز محسوب می‌شود.
و چهارمین پیام نیز آنکه همزمانی این حمله بلافاصله پس از سخنان رهبر انقلاب در روز گذشته نشان می دهد که دستگاه های نظامی کشور از چه کسی فرمان می‌گیرند و پس از دریافت فرمان نیز در کمترین زمان ممکن آماده واکنش سریع هستند.
نویسنده: سجاد زارع
کد مطلب : ۱۷۰۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما