۰
plusresetminus
یادداشتی از پرویز پرستویی؛

خون هموطنانمان با کدام معامله قابل توجیه است؟

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶
پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود یاد و خاطره شهدای حمله ناو آمریکایی وینسنس به ایرباس ایرانی در سال 67 را گرامی داشت.
خون هموطنانمان با کدام معامله قابل توجیه است؟
به گزارش "حافظ نیوز"،پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود یاد و خاطره شهدای حمله ناو آمریکایی وینسنس به ایرباس ایرانی در سال 67 را گرامی داشت، متن یادداشت وی در ادامه آمده‌است.
هموطنان عزیزم
اکنون در استانه سالگرد شهادت بیش از 290 مسافر بیگناه هواپیمای ایرباس کشورمان برفراز خلیج فارس هستیم.
درسال 1367 با دستور کاپیتان ویل راجرز ماشه ای بر روی صفحه شلیک موشکهای ناو فوق پیشرفته وینسنس فشار داده شد تا تمامی این هموطنان عزیزمان به ناگاه از صفحه رادار زندگیمان محو شوند.
در حال حاضر و پس از 29 سال همچنان خانواده های شهدا ی این واقعه عزادارند و برای این جنایت محرز هرگز کسی در  آمریکا وجهان  از آنان عذرخواهی نکرد ودر عوض  و در این سالها ، کاپیتان ویل راجرز و هفت تن از دست اندرکاران این واقعه شوم ، دلخوش به مدالهای ( ابراز شجاعت در عملیات رزمی) گرفته شده از ژنرال سالاران ارتش و دولتشان هستند .
پس بیاییم و در حرکتی مردمی خود همدرد این خانوادهها باشیم . قبلا پیشنهاد کردم که فرودگاه بندرعباس بیاد این شهدا نامگذاری شود تا بصورت رسمی علامت سوالی باشد این نامگذاری برای تمامی مسافران پروازهای جهانی بدین فرودگاه که متاسفانه پاسخی از سوی مراجع ذیربط  دریافت  نشد .
بهرحال امسال  پیشنهاد میکنم که در سالروز 12 تیر ماه و در  تمامی پرواز های داخلی و خارجی خلبانان کشورمان در پیامهایی خودجوش برای مسافرانشان نامی از  شهدای همکار شان در آن پرواز برده ویادشان را گرامی بدارند.
و باز پیشنهاد میکنم هرکس که به ایران و مردمش عشق میورزد عکس  و متنی از این واقعه در صفحه خود قرار داده و دیگران را نیز بدین کار تشویق کند. دوست من ، خود ما باید به جهان ثابت کنیم که همچون سالگرد بمباران اتمی هیروشیما و..... خون هموطنانمان ما نیز قابل معامله با هیچ توجیهی  نیست ، چه برسد که بدان خاطر مدالها داده شود  .
پس همگی در 12 تیر کاری کنیم که این مدالها در تاریخ جهان ، به لکه ننگ تبدیل شوند.
کد مطلب : ۱۷۱۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما