۰
plusresetminus
قافله‌باشی گفت:

اولویت‌های امسال خانه فیلم داستانی انقلاب اسلامی/ ساخت اولین فیلم سینمایی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶
مدیر خانه فیلم داستانی انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای سال تا الان 10 اثر کوتاه تولید کردیم و در صورت فراهم شدن شرایط اولین فیلم بلند این مرکز را نیز در سال جاری تولید خواهیم کرد.
اولویت‌های امسال خانه فیلم داستانی انقلاب اسلامی/ ساخت اولین فیلم سینمایی
به گزارش "حافظ نیوز"،سجاد قافله باشی فیلمساز و مدیر خانه فیلم داستانی انقلاب اسلامی درباره آثار جدید این مرکز گفت: در حال حاضر، کاری با عنوان «بدون لک» در دست داریم که تولید آن به پایان رسیده و در مرحله اصلاح رنگ است.
وی افزود: موضوع این فیلم داستانی که کارگردانی آن را صادق رمضانی برعهده داشته، درباره مضامین اخلاقی-مذهبی مثل تقدیر و رزق حلال است.
این فیلمساز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، نزدیک به 10 فیلم کوتاه تولید کرده‌ایم که تعدادی از این آثار هم در ایام دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی و تلویزیون پخش شد و بازخورد خوبی داشت  به عنوان مثال، فیلم کوتاه «برای مثال»، تنها در فضای مجازی، نزدیک به یک میلیون بازدید داشت.
قافله باشی تصریح کرد:  امسال قصد داریم هدفمندتر، منجسم‌تر و دقیق‌تر کار کنیم و چند موضوع را به صورت جدی در اولویت‌های خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم به صورت عملی، تعبیر «آتش به اختیار» رهبری در عرصه فرهنگی را محقق کنیم.
وی افزود: سال گذشته سه اثر «سلام»، «راحانا» و «باز هم ساک سفرت را خودم می‌بندم» را درباره موضوع جبهه مقاومت و مدافعان حرم تولید کردیم و امسال در نظر داریم، بیشتر و موثرتر در این حوزه کار کنیم. همچنین اقتصاد مقاومتی و مسئله تولید و اشتغال هم از دیگر اولویت‌های امسال ماست.
مدیر خانه فیلم داستانی خاطر نشان کذرد: اگر شرایط لازم در سال جاری فراهم شود، به سمت تولید کار داستانی بلند هم حرکت می‌کنیم. علاوه بر این، بعد از ماه مبارک رمضان دو کار نیمه بلند را شروع کردیم و چند پروژه هم درباره تاریخ انقلاب اسلامی داریم که در مرحله تحقیقات قرار دارند.
کد مطلب : ۱۷۲۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما