۰
plusresetminus
روایتی از یک حاشیه زودهنگام برای شورای شهر شیراز؛

در دیدار منتخبان شورای شهر شیراز با رئیس دولت اصلاحات چه گذشت؟

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
منتخبان شورای پنجم شهر شیراز که در لیست امید حضور داشته و اینک برای شرکت در همایش وزارت کشور در تهران حضور دارند، امروز با رئیس دولت اصلاحات دیداری محرمانه خواهند داشت.
شورای شهر شیراز
شورای شهر شیراز
حافظ نیوز/ سرویس سیاسی پیش از ظهر امروز برخی منابع خبری گزارش دادند منتخبان شورای پنجم شهر شیراز که در لیست امید حضور داشته و اینک برای شرکت در همایش وزارت کشور در تهران حضور دارند، به همراه اعضای شورای برخی کلانشهرها امروز با رئیس دولت اصلاحات دیداری محرمانه خواهند داشت.
طبق اخبار واصله قرار است همچون برخی دیدارهای قبلی رئیس دولت اصلاحات با اعضای اصلاح‌طلب تازه راه یافته به شوراها، محور این دیدار تاکید بر استفاده از ظرفیت سَمَن‌ها (سازمان های مردم نهاد) در اداره شهرها و برون سپاری پروژه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری‌ها به این تشکل‌ها و همچنین تلاش برای روی کار آمدن شهرداران وامدار به تشکیلات و جریان اصلاحات باشد.
توجه به این نکته حائز اهمیت است که هم اکنون، جریان اصلاح‌طلب مجموعه ای از سازمان‌های مدنی مردم‌نهاد را در اختیار دارد که پروژه‌های نفوذ فرهنگی و اجتماعی و تلاش برای تغییر سبک زندگی شهروندان با استفاده از بستر این تشکل ها دنبال می شود اما تا امروز، به دلیل عدم اقبال شهرداری ها و شوراهای شهر به سمن‌ها و همچنین حساسیت برخی نهادهای نظارتی، تشکل های مردم نهاد نقش چندانی در جریان سازی فرهنگی در سطح کلانشهرها نداشته اند.
 اما اینک با روی کار آمدن شوراهای اصلاح طلب و تاکید مکرر رئیس دولت اصلاحات بر استفاده از ظرفیت سمن‌ها، باید شاهد نقش آفرینی پررنگ و موثر این تشکل‌ها در اداره امور فرهنگی و اجتماعی شهرها باشیم.
کد مطلب : ۱۷۲۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما